Mercedesov F1 šef i suvlasnik momčadi Toto Wolff kaže da iduće godine opet očekuje puno veće razlike među bolidima nego ove, a što se ove sezone tiče smatra da Red Bull ima nešto brži bolid i da moraju nastaviti raditi kako bi ostali u borbi za naslov prvaka.
Formula 1 iduće godine očekuje najveću promjenu tehničkoga pravilnika koja će dramatično smanjiti downforce kako bi se popravilo utrkivanje i vozačima omogućilo da bliže prate jedan drugoga zbog manje turbulencija koje će bolidi ostavljati iza sebe, donosi MAXF1.net.
Inženjeri će imati puno manje slobode u dizajnu bolida koji bi trebali biti sličniji nego ikad, a gubici downforcea u bliskom praćenju trebali bi biti manji što bi, barem u teoriji, trebalo popraviti kvalitetu utrkivanja.
Kvalitetnijem utrkivanju trebalo bi doprinijeti i ograničenje budžeta koje je na snagu stupilo već ove godine pa tri najveće momčadi, Mercedes, Red Bull i Ferrari, više neće moći trošiti značajno veće iznose od svojih suparnika.
Bez obzira na sve prednosti novih pravila, Wolff očekuje da će razlike među bolidima u početku biti veće, za razliku od ove godine kada su se svi približili vodećim momčadima, a razlike između momčadi sredine poretka manje su nego ikad.
“Ako zadržite pravila, bolidi konvergiraju [performansama]”, rekao je Wolff.
“Za one koji su naprijed, dobici postaju sve manji i manji, čak i uz više uloženoga truda.”
“U nekom trenutku, momčadi koje su iza nastavljaju strmije rasti i onda se događa konvergencija.”
“Ako pogledate kvalifikacije ove godine, razlike su male i čini mi se da je to smjer u kojem trebamo ići.”
“Obećavam vam da ćemo iduće godine imati još jednu situaciju u kojoj ćemo imati puno razvučeniji poredak. Možda Mercedes neće biti ispred, ali sigurno se vraćamo na početak.”
Mercedes iza Red Bulla u svim područjima bolida
Wolff je još jednom ponovio da on i njegova momčad vjeruju da je Red Bull trenutno ispred njih i da su zahvaljujući izvlačenju maksimuma iz onoga što imaju vodeći u oba poretka.
“Trenutno smo iza Red Bulla u svim područjima bolida”, smatra Wolff.
“Moramo nadoknaditi zaostatak. Mislim da su trkaći bogovi bili blagi prema nama u Bahrainu i izvukli smo najviše iz bolida. To je bilo dobro u toj utrci.”
“Ako sve prođe čisto i svi budu bez greške, u kvalifikacijama smo dvije desetinke iza Maxa. Ali u sportu stvari nekad ispadnu drukčije i Lewis je zaista spojio super krug [u Imoli]. Zato je bio ispred.”
Hamilton nakon dvije utrke vodi ispred Verstappena za samo jedan bod zahvaljujući najbržem krugu u Imoli nakon što su oboje zauzeli po jedno prvo i drugo mjesto na prve dvije utrke sezone.