Šef Ferrarijeve F1 momčadi Mattia Binotto kaže da nije zabrinut Red Bullovom stopom razvoja koja je bila izuzetno strma na prvih pet utrka sezone i vjeruje da i oni mogu napraviti korak naprijed na idućim utrkama.
Ferrari i Red Bull vode ekskluzivnu borbu za pole positione i pobjede, a iako Ferrari vodi u oba prvenstva Red Bull ima jednu pobjedu više, uključujući pobjede na posljednje dvije utrke u Imoli i Miamiju, donosi MAXF1.net.
I dok je Red Bull donio nekoliko poboljšanja za svoj RB18 koja su im pomogla da izvuku više performansi i poprave neke probleme s pouzdanošću, Ferrari je odlučio odgoditi svoja poboljšanja koja planiraju uvesti na idućim utrkama.
Binotto tvrdi da Red Bullova brzina razvoja ne predstavlja zabrinutost i da prednost koju imaju nije velika.
“Što se tiče analize performansi i koliko su se razvijali u odnosu na nas, jesmo li zabrinuti? Rekao bih da nismo”, rekao je Binotto.
“Ne mislim da je razlika ogromna. Riječ je o najviše dvije desetinke i ne smijemo zaboraviti da smo u Miamiju osigurali prvi startni red [prvi puta od VN Meksika 2019.].”
“U kvalifikacijama smo imali bolje performanse u odnosu na Red Bull tako da ukupno gledano tijekom vikenda mislim da nije bilo toliko razlike između Red Bulla i Ferrarija.”
“Ako me nešto brine to je činjenica koliko razvijaju bolid uzevši u obzir ograničenje budžeta. Ali više nego zabrinutost možda je riječ o nadi jer će u nekom trenutku morati prestati.”
Jedan od čimbenika koji je išao na ruku Red Bullu, osim superiorne brzine na pravcima, bila je i bolja potrošnja guma u Saudijskoj Arabiji, Imoli i Miamiju, za razliku od Australije kada je Ferrari bio jako dobar po tom pitanju.
Verstappen je prestigao Leclerca u Saudijskoj Arabiji, Imoli i Miamiju nakon što je Leclerc počeo imati probleme s gumama što je u kombinaciji s većom brzinom na pravcu Verstappenu dalo šansu za napad.
“U utrci, posebno na mekšim komponentama, medium i soft, čini se da su na već dvije utrke po pitanju brzine bili nešto bolji u čuvanju tih guma”, rekao je Leclerc koji vodi u prvenstvu od prve utrke.
“U kvalifikacijama smo uvijek uspjeli dovesti te gume na pravu temperaturu, što nam pomaže. Ali na dužim dionicama se nešto više mučimo u odnosu na njih.”
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!