Yuki Tsunoda i Pierre Gasly više nemaju pravo na određene elemente pogonske jedinice bez da za to dobiju kaznu budući da su uveli maksimalan ili veći broj primjeraka tih elemenata u prvih osam utrka sezone – donosimo pregled korištenja elemenata pogonskih jedinica uoči VN Austrije.
Tsunoda je kritičan na spremniku energije (ES) jer je već na trećem primjerku toga elementa od dva koliko ih vozači smiju koristiti tijekom sezone, a četvrti primjerak toga elementa donio bi mu deset mjesta kazne na toj utrci, donosi MAXF1.net.
Gasly je u istoj situaciji s MGU-K nakon neočekivanoga kvara uoči drugoga slobodnog treninga na VN Štajerske prošloga vikenda pa je Honda morala uvesti treći i posljednji dopušteni MGU-K uoči nastavka vikenda (četvrti primjerak donijet će mu deset mjesta kazne).
Od ostalih elemenata vozači uglavnom imaju vrlo sličnu korištenost, ali pola vozača još uvijek nije uzelo drugi od dva dopuštena primjerka spremnika energije i kontrolne elektronike jer je izvorni plan odraditi tu promjenu na oko pola sezone.
Vozači Alpinea najveći su potrošači ispušnih sustava koji su od ove godine dio brojčano limitiranih komponenti pogonske jedinice – Alonso je već na petom, a Ocon na četvrtom primjerku od ukupno osam koliko ih smiju koristiti tijekom sezone.
Status vozača uoči VN Austrije pogledajte ovdje.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!