Ferrarijev F1 šef Mattia Binotto kaže da bi radije imao brz i nepouzdan bolid nego obrnutu situaciju kakvu su imali prošle dvije sezone, ali priznaje da je glavni razlog za zabrinutost činjenica da nemaju precizan odgovor što je uzrokovalo seriju odustajanja za njegove vozače na posljednje tri utrke.
Leclerc je u Azerbajdžanu drugi puta u tri utrke morao odustati s vodeće pozicije, a njegov momčadski kolega Sainz također je morao odustati, prvi puta ove sezone zbog kvara nakon dva odustajanja u Australiji i Imoli zbog vozačkih pogrešaka, donosi MAXF1.net.
Iako su u kvalifikacijama imali najbrži bolid, što potvrđuje Leclercovih šest pole positiona u osam utrka, Ferrari je ostvario samo dvije pobjede u Bahrainu i Australiji i Red Bull je u velikom naletu s pet uzastopnih pobjeda.
“Nisam iznenađen, ali sigurno je da sam zabrinut i razočaran,” rekao je Binotto.
“Jer mislim da je to nešto što moramo pokušati popraviti, a još nismo. Ali ne mogu kriviti momčad jer znam koliko je truda uloženo kako bi popravili performanse iz prošlosti.”
“Znam da je to dugo putovanje i nismo postali entuzijastični na početku sezone [nakon što je Leclerc nakon prve tri utrke imao 46 bodova više od Verstappena].”
“Kao što sam rekao, to je putovanje na kojem se nalazimo i moramo napraviti još jedan korak naprijed. Mislim da ćemo kao momčad ponovno ostati ujedinjeni i naporno raditi. Dosad smo bili sposobni odraditi pravi posao i znamo da posao nije gotov. Ali uspjet ćemo.”
“Radije bih imao dobre performanse i pokušao popraviti pouzdanost nego obratno.”
Budući da je ovo posljednja sezona do novih motora u 2026. za koju su proizvođači motora mogli razvijati svoje pogonske jedinice, Ferrari je žestoko pritiskao kako bi proizveli što je moguće konkurentniji proizvod, ali čini se da je cijena toga lošija pouzdanost na što još uvijek nemaju jasan odgovor.
“Zabrinuti smo, tim više jer još nemam odgovor koji bih u ovom trenutku htio imati, da znam u čemu je bio problem,” priznaje Binotto.
“Znamo jedino da ćemo morati ugraditi još jedan novi motor [treći za Leclerca], to je činjenica, a jako je rano u sezoni. Nekad se problemi koje imate ne mogu brzo popraviti.”
“Tako da ne znam koju ćemo strategiju morati primijeniti, je li samo riječ o manjoj kilometraži ili drukčijem načinu korištenja ili je u pitanju neko kratkoročno rješenje.”
“To je nešto što ćemo, mislim, razumjeti u idućih nekoliko dana i nadam se imati jasniji odgovor dok stignemo u Kanadu.”
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!