Direktor Honde Toshihiro Mibe pohvalio je sve koji su bili uključeni u F1 projekt i Red Bullovu F1 momčad na ostvarenom uspjehu osvajanjem naslova prvaka koji im je bio cilj otkako su se 2015. vratili u Formulu 1 s McLarenom.
Honda je u svojoj posljednjoj F1 sezoni osvojila naslov prvaka s Verstappenom i Red Bullom i time na uspješan način zaključila turbulentno razdobolje u trajanju od sedam godina u kojem su se mučili s trenutnom tehnologijom pogonskih jedinica, donosi MAXF1.net.
Ali u sedmoj F1 sezoni u najnovijem povratku u sport Honda je uspjela proizvesti pogonsku jedinicu koja se može mjeriti s najboljim Mercedesom i pomogla Red Bullu u napadu na naslov prvaka.
Hondi je ovo bio prvi naslov prvaka u Formuli 1 nakon 30 godina kada je Senna na VN Japana 1991. osigurao svoj treći i posljednji naslov prvaka u McLarenu MP4-6 s Hondinim 3,5-litrenim V12 motorom.
“Čestitke Maxu na njegovom prvom naslovu prvaka i Red Bull Racingu, našem partneru od 2019.,” rekao je Mibe, direktor i predsjednik Honde.
“Gledao sam utrku u razvojno-istraživačkom centru u Sakuri i bio sam vrlo impresioniran Maxom i momčadi koja do kraja nije prestala vjerovati u šanse za naslov. Želim zahvaliti i Scuderiji AlphaTauri s kojima smo počeli suradnju s Red Bullom [2018.], kao i našim dobavljačima i navijačima koji su nas uvijek podupirali.”
“Za Hondu, ovo je cilj koji smo si postavili još uoči povratka u F1 2015. i ovime smo ispisali novo poglavlje u Hondinoj povijesti.”
“Želim se zahvaliti i svim Hondinim zaposlenicima koji su ovo učinili mogućim. Bravo, uspjeli ste!”
Hondin F1 šef Masashi Yamamoto prisjetio se i Hondinih početaka u hibridnoj eri u koju su ušli godinu dana kasnije od Mercedesa, Ferrarija i Renaulta i inicijalno imali veliki zaostatak u snazi i pouzdanosti.
“U danima s McLarenom puno smo naučili od njih, ali mislim da smo imali previše međusobnoga poštovanja,” rekao je Yamamoto.
“Zato smo možda imali mali manjak komunikacije i bila je šteta što projekt nije išao dobro.”
Iako se Honda službeno povukla iz Formule 1, Red Bull i AlphaTauri i dalje će koristiti njihove pogonske jedinice pod imenom Red Bull Powertrains čiji je razvoj zamrznut do dolaska novih pogonskih jedinica 2026.
“Odlazak iz Formule 1 bila je jako velika odluka za Hondu, kako bismo ostvarili ugljičnu neutralnost, a i zbog kupaca diljem svijeta,” rekao je Yamamoto.
“Iako smo ove godine imali dobre rezultate, nismo imali nikakvih rasprava da bismo ostali.”
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!