Austrijska kompanija BWT ostaje sponzor Aston Martinove F1 momčadi i ove godine iako se očekivalo da do toga neće doći zbog promjene glavne boje bolida iz ružičaste u tamnozelenu i novoga glavnog sponzora Cognizant.
Vlasnik momčadi Lawrence Stroll je nakon kupnje 20% udjela u Aston Martinu dobio mogućnost preimenovati momčad Racing Pointa u ime slavne britanske marke koja će se ove godine vratiti u F1 prvi puta nakon 1960.
To znači i povratak tradicionalne tamnozelene trkaće boje koja će dominirati ovogodišnjim Aston Martinovim F1 bolidima, a to nije u skladu s dosadašnjim glavnim sponzorom momčadi BWT s kojim surađuju od 2017.
BWT je uoči F1 sezone 2017. postao glavni sponzor Force Indije, jedne od prethodnih iteracija današnjega Aston Martina, jer je momčad pristala obojati bolid u ružičasto nakon što ih je zbog toga zahtjeva odbio Mercedes.
Suradnja s BWT-om nastavljena je i pod imenom Racing Point, a iako je momčad pod imenom Aston Martin pronašla novoga glavnog sponzora Cognizant BWT će ostati kao jedan od sponzora.
“Iako će boja i osjećaj nove momčadi koju ćemo predstaviti u srijedu 3.3. biti vrlo drukčiji, s potpuno novom osnovnom bojom, današnje vijesti potvrđuju da će suptilne oznake brenda BWT ostatio dio potpuno novoga vizualnog identiteta momčadi Aston Martin Cognizant Formula One Team,” stoji u priopćenju momčadi.
Izvršni direktor BWT-a Andreas Weissenbacher dodao je da je ponosan što će BWT nastaviti biti potpora ovoj momčadi.
“Ponosan sam što ćemo nastaviti podupirati ovu prekrasnu skupinu ljudi i započeti novo poglavlje s Aston Martinovim povratkom u F1,” rekao je.
“Nakon što smo vidjeli da je momčad imala sjajnu F1 sezonu 2020. vjerujemo da su godine ispred nas pune sjajnih obećanja i želimo nastaviti podupirati momčad na putu prema vrhu poretka.”