Uoči vikenda u Imoli FIA je objavila jednu promjenu na stazi vezanu uz točku detekcije za jedinu DRS zonu koja je pomaknuta unazad kako bi se obeshrabrilo taktiziranje s korištenjem DRS-a koje smo vidjeli na prve dvije utrke sezone.
Vozači u bliskoj borbi žele biti iza vozača s kojim se bore u točki detekcije za DRS kako bi imali mogućnost korištenja DRS-a koji smanjuje otpor zraka i donosi veću brzinu na pravcu, donosi MAXF1.net.
Pozicioniranje točke detekcije u zonu kočenja vozačima omogućuje da malo ranije koče, bez velikoga gubitka vremena, kako bi bili iza vozača s kojim se bore u točki detekcije i time imali mogućnost korištenja DRS-a.
To je bilo očito na prvoj utrci u Bahrainu, gdje je točka detekcije u zoni kočenja za prvi zavoj, i na drugoj utrci u Saudijskoj Arabiji, gdje je točka detekcije u zoni kočenja za posljednji zavoj, što je rezultiralo taktičkim igrama Leclerca i Verstappena.
Prošle godine točka detekcije za jedinu DRS zonu u Imoli nalazila se 20 metara prije zavoja 17, dakle u zoni kočenja za taj zavoj, a FIA je točku detekcije za ovu godinu odlučila pomaknuti na 385 metara prije zavoja 17.
To će vozačima otežati taktiziranje oko pozicija u točki detekcije jer će u slučaju namjernoga kočenja uoči te točke izgubiti puno više vremena nego prošle godine kada se točka nalazila u zoni kočenja.
Točka aktivacije DRS-a i dalje se nalazi 60 metara prije zavoja 19.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!