Uoči vikenda u Imoli FIA je objavila jednu promjenu na stazi vezanu uz točku detekcije za jedinu DRS zonu koja je pomaknuta unazad kako bi se obeshrabrilo taktiziranje s korištenjem DRS-a koje smo vidjeli na prve dvije utrke sezone.
Vozači u bliskoj borbi žele biti iza vozača s kojim se bore u točki detekcije za DRS kako bi imali mogućnost korištenja DRS-a koji smanjuje otpor zraka i donosi veću brzinu na pravcu, donosi MAXF1.net.
Pozicioniranje točke detekcije u zonu kočenja vozačima omogućuje da malo ranije koče, bez velikoga gubitka vremena, kako bi bili iza vozača s kojim se bore u točki detekcije i time imali mogućnost korištenja DRS-a.
To je bilo očito na prvoj utrci u Bahrainu, gdje je točka detekcije u zoni kočenja za prvi zavoj, i na drugoj utrci u Saudijskoj Arabiji, gdje je točka detekcije u zoni kočenja za posljednji zavoj, što je rezultiralo taktičkim igrama Leclerca i Verstappena.
Prošle godine točka detekcije za jedinu DRS zonu u Imoli nalazila se 20 metara prije zavoja 17, dakle u zoni kočenja za taj zavoj, a FIA je točku detekcije za ovu godinu odlučila pomaknuti na 385 metara prije zavoja 17.
To će vozačima otežati taktiziranje oko pozicija u točki detekcije jer će u slučaju namjernoga kočenja uoči te točke izgubiti puno više vremena nego prošle godine kada se točka nalazila u zoni kočenja.
Točka aktivacije DRS-a i dalje se nalazi 60 metara prije zavoja 19.

Bundesliga
Premier League
La Liga
Champions League
Europa League
Conference League
Eurobasket 2025
Euroleague
NBA
ABA League
Eurocup
ACB League
Australian Open
Roland Garros
Wimbledon
US Open
Masters 1000
Formula 1
MotoGP
WRC



Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!