Šef Hondina F1 programa Toyoharu Tanabe otkrio je glavne promjene na novoj Hondinoj pogonskoj jedinici za 2021. koja će se nalaziti u bolidima Red Bulla i AlphaTaurija u posljednjoj Hondinoj F1 sezoni.
Honda se povlači iz Formule 1 na kraju 2021., ali za Red Bull i AlphaTauri će pripremiti i posljednju specifikaciju za početak 2022. kako bi ih momčadi mogle nastaviti koristiti u eri zamrznutoga razvoja motora koja će trajati od 2022. do kraja 2024.
Tanabe je otkrio da je Honda htjela iskoristiti svo znanje koje su stekli otkako su se 2015. vratili u Formulu 1 i Red Bullu i AlphaTauriju pružiti što je moguće bolji motor.
“Kako bismo poboljšali snagu i pouzdanost, napravili smo modifikacije na motoru s unutarnjim izgaranjem, turbini i ERS-u,” rekao je Tanabe.
“Ovo je naša četvrta sezona s AlphaTaurijem [i treća s Red Bullom] pa smo popravili i instalaciju i pakiranje cijele pogonske jedinice kako bismo poboljšali bolid u cjelini.”
“Prije pandemije planirali smo uvesti novu pogonsku jedinicu za ovu sezonu, ali zbog svih poteškoća i ograničenja zbog duge pauze i lockdowna u Europi i kašnjenja dobavljača dijelova odlučili smo ju odgoditi za 2022.”
“Ali uzevši u obzir odluku objavljenu u listopadu, da će Honda napustiti sport na kraju 2021., promijenili smo plan i odlučili ga uvesti za 2021.”
“Bilo je vremenski vrlo izazovno donijeti tu odluku, ali uspjeli smo ubrzati razvoj i pripremni program. Mi iz Honde zaista smo htjeli iskoristiti svo tehničko znanje prije izlaska iz sporta.”
“Na dinamometru su brojke u skladu s očekivanjima. Vidjet ćemo koliko ćemo biti konkurentni na stazi.”
Tanabe je dodao da je Hondi drago što će Red Bull i AlphaTauri moći koristiti njihove motore i nakon 2021.
“To ujedno odražava i važnost naše uloge i povijesti jer smo dio Formule 1 nekoliko desetljeća”, rekao je.
“Zato mi je drago da je Honda mogla pomoći dvjema momčadima i sportu na ovaj način.”