Sainz otkrio gdje je Leclerc bio brži u Imoli

Automoto 21. tra 202110:24 > 10:25
AP Photo/Luca Bruno

Carlos Sainz otkrio je zašto je njegov momčadski kolega Charles Leclerc bio brži od njega na posljednjoj utrci u Imoli, ali smatra da razumije o čemu se radi i da i on može izvući još nekoliko desetinki iz bolida u ključnim trenucima kvalifikacija.

Sainz je imao solidan start u Ferrariju s osmim i petim mjestom na prve dvije utrke, ali Leclerc je u oba vikenda bio puno brži u ključnim trenucima kvalifikacija, posebno u Imoli gdje se Sainz nije uspio plasirati u Q3 dok je Leclerc, kao i na prvoj utrci u Bahrainu, bio četvrti, donosi MAXF1.net.

Leclerc je u svojoj prvoj sezoni u Ferrariju 2019. osvojio čak sedam pole positiona, za razliku od momčadskoga kolege Vettela koji je osvojio samo dva, a u sredini sezone nanio mu je čak devet uzastopnih kvalifikacijskih poraza od Francuske do Rusije.

Sainz je svjestan koliko je Leclerc jak u kvalifikacijama, a nakon kvalifikacija u Imoli osvrnuo se na detalje koji trenutno čine razliku.

“Znam da je on stručnjak za kvalifikacije, a u Ferrariju izgleda posebno kao kod kuće i zna točno što očekivati od bolida kad dođu Q2 i Q3 u uvjetima visokoga prianjanja,” rekao je Sainz.

“On je stručnjak za to. I on je jako, jako dobar vozač.”

“Ali istovremeno, ako sam išta vidio u ove prve dvije utrke je činjenica da nisam sporiji od njega ni u jednom od zavoja. Zato znam da ako spojim krug kako treba mogu biti tu.”

Sainz je u Q1 u Imoli bio 0.008 s brži od Leclerca, ali u drugom dijelu kvalifikacija Leclerc je bio treći dok je Sainz bio tek 11. s 0.391 sekundi zaostatka za momčadskim kolegom što ga je stajalo prolaza u Q3.

“Danas je to možda bila vožnja preko rubnika, kako bolid reagira na rubnike, ovisno o kutu pod kojim napadam rubnik.”

“Nekoliko me puta iznenadilo u svim tim šikanama kad bih uhvatio rubnik pod drukčijim kutem i završio izvan putanje.”

“Ovdje su vrlo dugi pravci nakon tih rubnika i nedostajale su mi desetinka ili dvije na pravcima zbog toga.”

“O tome pričam, o tome da znate kako će bolid reagirati na koji kut i o tome da budete super precizni s kutem napada i da to znate na idućem pravcu.”

“I dalje moram napraviti neke analize, ali prilično sam siguran da znam gdje leži vrijeme po krugu i znam kako ga izvući.”