Lewis Hamilton možda neće trebati četvrtu pogonsku jedinicu ove sezone budući da trenutno još ima ‘puno života’ u trećoj pogonskoj jedinici koju je koristio u Monzi, potvrdio je šef momčadi Toto Wolff.
Nakon otprilike dvije trećine sezone svi vozači su na trećem ili četvrtom motoru, a uvođenjem četvrtoga motora, turbo punjača, MGU-H, MGU-K , trećega spremnika energije i kontrolne elektronike ili devetoga ispušnoga sustava vozač dobiva kaznu na startu te utrke, donosi MaxF1.net.
Perez je već ranije uveo četvrti motor zbog otpisanoga motora iz Mađarske, kao i turbo punjač, MGU-K i MGU-H dok je Bottas četvrte elemente uveo u Monzi zbog čega je startao s 19. mjesta.
Kazna na startu neke od utrka očekuje i Verstappena koji je, kao i Perez, ranije morao uzeti treći motor zbog sudara na Silverstoneu, a očekuje ga i kazna od tri mjesta na idućoj utrci u Rusiji.
Iako je Mercedes najavio da očekuju da će i Hamilton morati koristiti novi motor jer je cijena odustajanja prevelika da bi riskirali, Wolff je nakon utrke u Monzi objasnio da se to ne mora nužno dogoditi.
Hamilton je odustao nakon 25 krugova utrke u Monzi, kao i Verstappen s kojim se sudario, što će smanjiti kilometražu na trećim motorima koje trenutno koriste jer nije odvozio ni pola trajanja utrke od 52 kruga.
“Ne, nije apsolutno nužno jer i dalje dobro stojimo s ovom pogonskom jedinicom,” rekao je Wolff.
“To je odluka koju možemo bilo kad donijeti, ali u ovom trenutku ne mislimo da je nužno.”
“Znači li to da nećemo uzeti četvrti motor? Ne, ne znači. Vidjet ćemo što će se događati na idućim utrkama.”
Hamilton kaže da se nada da Mercedes nema plan koristiti četvrti motor u njegovom bolidu.
“U ovom trenutku i dalje imam dva motora i trenutno nemamo plan koristiti dodatni motor, nadam se. Ali vidjet ćemo.“
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!