Johnny Herbert slavio je na kaotičnoj VN Europe 1999. na Nurburgringu na kojem će se idućega vikenda prvi puta nakon sedam godina održati F1 utrka – u nizu tekstova prisjećamo se nekih od najboljih utrka na toj stazi.
Nakon izbivanja 1998. Velika Nagrada Europe vratila se u kalendar Formule 1 1999., ponovno na Nurburgringu, na kojem će se voziti i idućih osam godina (posljednja 2007.). Bila je to jedna od najzanimljivijih utrka te sezone s promjenjivim vremenskim uvjetima, puno odustajanja i potpuno neočekivanim pobjednikom donosi MAXF1.net.
Nakon 13. utrke sezone u Italiji, u kojoj je Hakkinen odustao s vodeće pozicije nakon vozačke pogreške u drugoj šikani, vodeća četiri vozača razdvajalo je samo 12 bodova, a na vrhu su bili bodovno poravnati Hakkinen i Irvine. Frentzen u Jordanu bio je treći s 10 bodova manje, a četvrti Coulthard bio je još dva boda iza Frentzena.
Frentzen je poveo utrku s pole positiona ispred dva McLarena, vodio s minimalnom prednošću ispred Coultharda, ali zbog kvara na električnim sustavima odustaje u 33. krugu.
Škot je preuzeo vodstvo, ali kad je počela kiša ostaje na gumama za suho, gubi kontrolu nad bolidom i odustaje u 38. krugu nakon udarca u barijere.
Vodstvo preuzima Ralf Schumacher, a nakon što je i on otišao po gume za kišu vodeći je Fisichella u Benettonu. Ali u 49. krugu, s 12 sekundi prednosti, Fisichella griješi kao i Coulthard te vodstvo preuzima Ralf Schumacher. Samo krug kasnije Ralfu puca stražnja desna guma i vodstvo preuzima Johnny Herbert u Stewart Fordu.
Minardiji su držali četvrto (Badoer) i sedmo mjesto (Gene), ali 13. krugova prije kraja Badoer odustaje zbog kvara na mjenjaču. Gene je tako bio šesti, a kasnije i peti nakon odustajanja Jacquesa Villeneuvea.
Irvine i Hakkinen probili su se do šestog i sedmog mjesta, a Finac je Irca natjerao na pogrešku i preuzeo šesto mjesto koje nosi posljednji bod. Hakkinen je do kraja utrke prešao i Genea te završio peti, a Gene je uspio zadržati šesto mjesto ispred Irvinea i osvojiti prvi bod u karijeri i prvi za Minardi nakon četiri godine.
Pamti se i incident u Ferrarijevom boksu kada su Irvinea dočekali samo s tri spremne gume, a Irac je zbog njihova propusta izgubio puno vremena i bodova. Kasnije se pokazalo da je tu možda izgubio i naslov prvaka.
Herbert je tako došao do treće i posljednje pobjede u karijeri (prva na Silverstoneu 1995., a druga u Monzi iste godine), a za momčad trostrukoga svjetskog prvaka Jackie Stewarta to je bila jedina pobjeda u njihovoj trogodišnjoj povijesti (49 utrka, 1997. – 1999.). Stewartova F1 momčad 2000. postaje Jaguar, a 2005. Red Bull.
Drugi je završio Jarno Trulli u Prost Peugeotu što mu je bilo prvo pobjedničko postolje u karijeri, a ujedno treće i posljednje pobjedničko postolje za momčad četverostrukog svjetskog prvaka Alaina Prosta u ukupno 83 nastupa.
Rubens Barrichello u drugom Stewartu završio je samo dvije desetinke iza Trullija, a četvrti je nakon pucanja gume završio Ralf Schumacher u Williamsu.