Ferrari i Shell pronašli ‘više od 0.1 s’ s novim motorom

Formula 1 11. ožu 202111:08 > 11:09
Foto: Mark Thompson/Getty Images

Ferrarijev šef odjela za razvoj pogonskih jedinica Enrico Gualtieri objasnio je koje su promjene napravili za novu F1 sezonu 2021. nakon razočaravajuće prošle sezone u kojoj je glavni problem bila upravo pogonska jedinica.

Dramatičan pad konkurentnosti pogonske jedinice u 2020. Ferrari je stajao pada s trećega na šesto mjesto u poretku konstruktora pa je velika pažnja uoči nove sezone posvećena pogonskoj jedinici.

Nakon što je FIA zamrznula razvoj motora od 2022. Ferrarijev povratak po pitanju konkurentnosti pogonske jedinice još je važniji jer bi u suprotnom imali ograničene mogućnosti s motorom koji ima deficit performansi za suparnicima, bez mogućnosti da ga razvijaju.

“Nama inženjerima za motore, prošla je sezona ponudila jasnu sliku gdje stojimo i to je bila naša polazna točka,” rekao je Gualtieri.

“Ta svjesnost, zajedno s usredotočenošću i vještinama naših partnera, doveli su do stvaranja nove pogonske jedinice o65/6 za sezonu 2021.”

(Photo by Rudy Carezzevoli/Getty Images)

“Primijenili smo sistematičan pristup sa svim odjelima – dizajnom, simulacijama, razvojem i stazom – koji su zajedno radili kako bismo pronašli svaku priliku za poboljšanje.”

“Zajedno s našim kolegama za šasiju naporno smo radili na arhitekturi pogonske jedinice kako bi ukupni dizajn bio što učinkovitiji:”

“Što se tiče motora s unutarnjim izgaranjem, usredotočili smo se na povećanje termičke učinkovitosti, a zajedno s našim partnerom Shellom to je donijelo poboljšanje u vremenu po krugu kojega procjenjujemo na više od jedne desetinke.”

“Također, dodatno smo razvili hibridne sustave i elektroniku kako bismo optimizirali sve komponente i to sve u sezoni u kojoj je testiranje na dinamometru dodatno ograničeno.”