Max u lovu na rekorde, Red Bull za osiguranje naslova

Automoto 19. lis 202212:50 > 12:52 0 komentara
Guliver Images

Nakon što je u Japanu osvojio svoj drugi naslov prvaka, četiri utrke prije kraja, Max Verstappen može se okrenuti u lovu na rekorde, a Charles Leclerc i Sergio Perez bore se za drugo mjesto u poretku vozača dok Red Bull želi što prije potvrditi konstruktorski naslov.

Iako je borba za vozački naslov riješena u Japanu, puno je toga još uvijek u igri četiri utrke prije kraja F1 sezone 2022. – borba za drugo mjesto u poretku vozača između Leclerca i Pereza, borba za drugo mjesto u poretku konstruktora između Ferrarija i Mercedesa, borba za četvrto mjesto između Alpinea i McLarena i trostruka borba za šesto mjesto u kojoj sudjeluju čak četiri momčadi, donosi MAXF1.net.

Red Bull također može osigurati konstruktorski naslov nakon Austina – momčad iz Milton Keynesa ima 165 bodova više od Ferrarija, a ako Austin napusti s 147 bodova više od svojih suparnika iz Maranella mogu početi slaviti prvi konstruktorski naslov od 2013. godine.

To znači da Ferrari mora smanjiti zaostatak za Red Bullom na barem 146 bodova odnosno osvojiti 19 bodova više od njih, a dvostruka pobjeda Ferrarija uz najbrži krug neće im biti dovoljna ako Red Bull zauzme treće i četvrto mjesto.

Ukoliko Red Bull pobjedi osigurat će svoj peti konstruktorski naslov bez obzira na rezultate Ferrarija dok je borba za drugo mjesto u poretku vozača potpuno otvorena jer Perez ima samo jedan bod prednosti ispred Leclerca.

Nizozemac je u Japanu ostvario 12. pobjedu u sezoni i u Austinu može izjednačiti rekord Vettela (2013.) i Schumachera (2004.) koji su slavili po 13 puta u jednoj sezoni, a do kraja sezone postoje realne šanse da nadmaši taj rekord.

Verstappen može srušiti i rekord u broju osvojenih bodova u jednoj sezoni koji drži Hamilton iz 2019. (413) jer trenutno ima 366 bodova, a do kraja sezone vozač može osvojiti 112 bodova (26+26+34+26) što bi ga u slučaju 100%-tnoga učinka u posljednje četiri utrke dovelo do brojke od 478 bodova.

Prvi slobodni trening poslužit će momčadima da daju priliku mladim vozačima, a to će iskoristiti i dva Amerikanca – trećeplasirani vozač F2 prvenstva i Williamsov razvojni vozač Logan Sargeant koji će voziti za Williams i Alex Palou, petoplasirani vozač IndyCar prvenstva koji će nastupiti za McLaren.

Kao što je bio plan i za Japan, drugi slobodni trening trajat će pola sata duže kako bi Pirelli testirao novi prototip guma za 2023., a kako bi se nadoknadila propuštena prilika iz Japana zbog kiše, drugi trening u Meksiku također će trajati pola sata duže.

Više pročitajte ovdje. Prijenosi treninga, kvalifikacija i utrka su na Sport Klubu.

Gledatelji u Hrvatskoj program regionalnog sportskog kanala Sport Klub mogu pratiti na Telemachu, Total TV-u, Optima Telekomu i preko platforme EON koja je dostupna svim gledateljima.

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!