Yuki Tsunoda uzeo je nekoliko novih elemenata pogonske jedinice koji izlaze iz predviđene alokacije za sezonu i zato će VN Kanade startati s posljednjega mjesta, a Charles Leclerc dobit će deset mjesta kazne zbog treće kontrolne elektronike.
Leclerc je dobio novi V6 motor, MGU-H, MGU-K i kontrolnu elektroniku, posljednje primjerke tih elemenata koje smije koristiti prije dobivanja kazne, a Ferrari je odlučio koristiti stari turbo jer bi mu četvrti turbo donio kaznu od deset mjesta, donosi MAXF1.net.
Ali nakon kraja drugoga slobodnog treninga FIA je objavila novi dokument o novim elementima pogonskih jedinica u kojem je objavljeno da je Ferrari uveo treću kontrolnu elektroniku za Leclerca što izlazi iz predviđene alokacije za sezonu.
Kaznu će dobiti i Tsunoda jer je uzeo četvrti motor, turbo, MGU-H i MGU-K, a nove elemente uzeli su i Ocon u Alpineu, Magnussen u Haasu, Stroll u Aston Martinu i Latifi u Williamsu.
Ocon je uzeo treći i posljednji motor, turbo, MGU-H i MGU-K, ali i treći od ukupno osam ispušnih sustava koliko ih vozač smije koristiti tijekom sezone.
Magnussen je nakon kvara u Azerbajdžanu uzeo novi motor, turbo, MGU-H i ispušni sustav, a Stroll i Latifi uzeli su drugu i posljednju kontrolnu elektroniku.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!