Barca je koristila nekoliko mehanizama za povećanje svojih prihoda kako bi nadoknadila gubitke, smanjila dug i ispunila pravila financijskog fair playa LaLige.
Nakon što je 1. kolovoza najavila prodaju 24 posto dionica Barça Studios platformi Socios.com za 100 milijuna eura, Barcelona je u petak objavila da je prodala dodatnih 24,5 posto svoje podružnice kompaniji Orpheus Media za još stotinjak milijuna eura.
Dogovor je postignut dolazi nakon što je klub prošlog mjeseca potpisao ugovor s tvrtkom za digitalne navijačke tokene Socios.com o prodaji 25 posto svog udjela u Barca Studios.
“Ovim ulaganjem strateški partneri u Barca Studios iskazuju povjerenje u vrijednost projekta i budućnost digitalnog sadržaja u svijetu sporta”, stoji u priopćenju kluba.
Barcelona, nakon prodaje 10 posto pa 15 posto prihoda od La Liga TV prava američkom investicijskom fondu Sixth Street ovoga ljeta za ukupno 400 milijuna eura, te prodaje 24,5 posto Barçinih dionica Studios na platformi Socios.com u početkom kolovoza, nastavlja svoje manevre za brzo dobivanje gotovine kako bi mogla registrirati sve svoje nove igrače (Raphinha, Kessié, Christensen, Koundé, Lewandowski) u skladu s ograničenjem plaća prije početka prvenstva.