McLarenov tehnički direktor James Key smatra da je novi tehnički pravilnik pomogao ispraviti neke od nedostataka koje su imali prethodni bolidi, a koje nisu mogli ispraviti jer bi onda pokvarili neke druge pozitivne karakteristike.
Novi tehnički pravilnik inženjerima daje puno veću površinu i ulaz u podnicu koju koriste za generiranje većine downforcea, a smanjene su im slobode u formiranju kompleksnih aerodinamičkih struktura koje su se ranije koristile za povećanje performansi, donosi MAXF1.net.
Zbog povećane težine od dodatna 43 kilograma bolidi će biti sporiji u sporim zavojima, gdje ne mogu toliko iskoristiti povećani downforce, ali zato će u brzim zavojima biti podjednako brzi kao i prethodnici, možda i brži kako sezona bude odmicala.
McLaren je posljednje tri sezone imao bolid koji je bio aerodinamički vrlo učinkovit odnosno proizvodio je manje otpora zraka za isti iznos downforcea, ali kad bi došli na stazu na kojoj je potreban što je moguće veći downforce McLaren bi se mučio, kao i na stazama s puno sporih zavoja u kojima ih je mučilo podupravljanje.
Key je otkrio da su nova tehnička pravila momčadi dala priliku da isprave neke od tih nedostataka, a da pritom ne pokvare prednosti koje su imali i koje su htjeli zadržati.
“Rekao bih da je bolid možda i lakši za voziti nego prošlogodišnji,” rekao je Key.
“Ako pogledate način na koji generiramo downforce, imamo masivne alate, ogromno prednje krilo i ogromnu podnicu koja je jako moćna.”
“Puno je manje kompleksnosti, a mislim kad imate aerodinamiku koja se zasniva na čistoj sili nego na jako osjetljivoj aerodinamici koju smo imali prošle godine, veća je šansa da ćete imati stabilniju platformu jer koristite veće površine umjesto finih detalja.”
“To nam je vjerojatno pomoglo po tom pitanju u odnosu na prošlu godinu. Rekao bih da smo napravili korak u pravom smjeru, ali i dalje nas čeka još posla.”
McLaren je jedna od momčadi koja je imala najmanje problema s poskakivanjem, fenomenom nove generacije bolida koja se javlja pri najvećim brzinama, a uz Alfa Romeo imaju najlakši bolid koji je tek nekoliko kilograma iznad minimalne granice od 795 kg.
“Bolid i dalje ima McLarenove karakteristike, i dalje se čini kao McLaren. Ali ne u ekstreme koje smo imali ranije.”
“Možemo vidjeti da se počinju nazirati prednosti i nedostaci, naravno da više pokušavamo popraviti nedostatke, ali pretpostavljam da su nedostaci svima slični, poput osjetljivosti na udaljenost od tla.”
“Mislim da su oba vozača u redu s bolidom, nije bilo većih zabrinutosti. Ali vidjet ćemo kako će biti u Bahrainu, na drukčijoj stazi.”
Key je objasnio kako su nekoliko godina imali slične karakteristike bolida jer je u istom setu pravila jako teško popraviti neke stvari, a da se pritom ne poremeti ravnoteža stvari koje dobro funkcioniraju.
“Mogli smo vidjeti koje su nam bile prednosti i mane, ali zbog kompleksnosti tih bolida, posebno s prošlom generacijom aerodinamike, nije bilo čarobnoga rješenja. Morali ste pronaći razvojni put da se izvučete iz toga.”
“Mogli ste imati godine određenoga ponašanja bolida koje biste mogli maknuti samo tako da značajno izgubite razinu downforcea.”