Charles Leclerc jedan je od pet vozača koji su dobili drugi Ferrarijev motor ove sezone nakon što je njegov momčadski kolega Carlos Sainz novi motor dobio na prethodnoj utrci u Imoli – donosimo status korištenja elemenata pogonske jedinice na VN Miamija.
Promjene za VN Miamija (broj na kraju retka odnosi se na broj dosad korištenih primjeraka toga elementa), donosi MAXf1.net.
ICE
16 Ferrari Charles Leclerc 1
10 AlphaTauri RBPT Pierre Gasly 2
77 Alfa Romeo Racing Ferrari Valtteri Bottas 1
24 Alfa Romeo Racing Ferrari Zhou Guanyu 1
20 Haas Ferrari Kevin Magnussen 1
47 Haas Ferrari Mick Schumacher 1
TC
16 Ferrari Charles Leclerc 1
10 AlphaTauri RBPT Pierre Gasly 2
77 Alfa Romeo Racing Ferrari Valtteri Bottas 1
24 Alfa Romeo Racing Ferrari Zhou Guanyu 1
20 Haas Ferrari Kevin Magnussen 1
47 Haas Ferrari Mick Schumacher 1
MGU-H
16 Ferrari Charles Leclerc 1
10 AlphaTauri RBPT Pierre Gasly 2
77 Alfa Romeo Racing Ferrari Valtteri Bottas 1
24 Alfa Romeo Racing Ferrari Zhou Guanyu 1
20 Haas Ferrari Kevin Magnussen 1
47 Haas Ferrari Mick Schumacher 1
MGU-K
16 Ferrari Charles Leclerc 1
10 AlphaTauri RBPT Pierre Gasly 2
77 Alfa Romeo Racing Ferrari Valtteri Bottas 1
20 Haas Ferrari Kevin Magnussen 1
47 Haas Ferrari Mick Schumacher 1
ES
18 Aston Martin Mercedes Lance Stroll 1
06 Williams Mercedes Nicholas Latifi 1
CE
05 Aston Martin Mercedes Sebastian Vettel 1
EX
16 Ferrari Charles Leclerc 2
10 AlphaTauri RBPT Pierre Gasly 3
77 Alfa Romeo Racing Ferrari Valtteri Bottas 2
47 Haas Ferrari Mick Schumacher 2
Status: Subota na VN Miamija
ICE – motor s unutarnjim izgaranjem, TC – turbo punjač, MGU-H – toplinska motor-generator jedinica, MGU-K – kinetička motor-generator jedinica, ES – spremnik energije, CE – kontrolna elektronika, EX – ispušni sustav
Vozači na raspolaganju imaju 3 ICE, 3 TC, 3 MGU-H, 3 MGU-K, 2 ES, 2 CE i 8 EX tijekom F1 sezone 2022.
Ukoliko broj utrka F1 prvenstva 2022. padne na 19 ili manje, broj dopuštenih MGU-K jedinica smanjuje se na 2.
U slučaju da vozač koristi veći broj bilo kojega od elemenata dobit će 10 mjesta kazne na startu utrke na kojoj je korišten prvi dodatni element, a za svaki idući prekomjerni element toga tipa vozač će dobiti 5 mjesta kazne.
Ukoliko broj kaznenih mjesta dobivenih na ovaj način bude veći od 15 vozač mora startati s posljednjega mjesta.
Smatra se da je vozač koristio bilo koji od sedam elemenata pogonskih jedinica kad transponder na bolidu pokaže da je napustio stazu boksa.
Tijekom trkaćega vikenda, ukoliko vozač uvede više od jednoga primjerka istoga elementa pogonske jedinice koji dovede do kazne, samo posljednji element smije se koristiti na idućim utrkama bez dobivanja kazni.
Ukoliko je vozač zamijenjen drugim vozačem tijekom prvenstva, novi vozač naslijedit će njegovu alokaciju elemenata pogonske jedinice.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!