Red Bullov F1 šef Christian Horner kaže da njegova momčad tek treba pronaći rješenje za osclirajuće stražnje krilo dok je DRS aktiviran, ali siguran je da će u tome uspjeti uoči posljednje dvije utrke sezone.
Red Bullovo stražnje krilo, točnije gornji element koji se pomiče kad se aktivira DRS, pokazivalo je čudno ponašanje i osciliralo pri velikim brzinama dok je DRS aktiviran, donosi MAXF1.net.
Na usporenim TV snimkama jasno se vidio taj fenomen, koji se pojavljivao u prethodnim utrkama, ali nitko od momčadi nije se bunio jer ne vjeruju da takvo ponašanje pruža ikakvu korist u performansama.
Red Bull je nakon problema s oscilacijama stražnjega krila koje se pojavilo u petak, kad je Red Bull isprobavao stražnje krilo za srednje downforce zahtjeve, prešao na stražnje krilo za visoke downforce zahtjeve koje je bilo logičan odabir za stazu Losail te više nisu imali problema.
Zbog mnoštva srednje brzih i brzih zavoja i manjka pravaca, momčadi su uglavnom koristile maksimalne downforce postavke tako da Red Bull nije prešao na to krilo jer je morao zbog problema s ocilacijama nego su to i htjeli za optimalno vrijeme po krugu.
Ali budući da posljednje dvije staze u kalendaru u Džedi i Abu Dhabiju imaju duže periode punoga gasa na njima se neće koristiti maksimalne downforce postavke pa će Red Bull morati riješiti problem s oscilacijama koji ima upravo na krilu za srednje downforce postavke.
“To je bilo naše preferirano krilo i to je bio smjer s kojim smo i htjeli ići s postavkama”, rekao je Horner za stražnje krilo za visoke downforce razine koje su koristili u subotu i nedjelju, a koje su prethodno koristili samo u Monaku i Meksiku dok u Mađarskoj nisu uspjeli pronaći optimalan balans s tim krilom pa su morali ići na nešto niže razine downforcea.
“Ako nam druga krila budu trebala u Džedi ili Abu Dhabiju, morat ćemo pronaći rješenje da ih učvrstimo, kao i DRS mehanizam.”
“Sa strane pouzdanosti mislim da bi trebalo biti prilično jednostavno riješiti te aktuatore [koji upravljaju aktivacijom DRS-a].”
“Već ih koristimo godinama tako da nije riječ o novoj tehnologiji.”
DRS se u Formuli 1 koristi od 2011., a u prve dvije sezone DRS se na treninzima i kvalifikacijama mogao koristiti bilo gdje, uz iznimku tunela u Monaku. Od 2013. korištenje DRS-a dopušteno je samo u DRS zonama kako bi se smanjio broj izlijetanja uzrokovanih preranom aktivacijom DRS-a u želji da se dobije pokoja tisućinka sekunde po krugu.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!