Red Bullov Christian Horner kaže da je većina zaostatka koji su prošloga vikenda imali za Mercedesom došla iz samo jednoga zavoja, a riječ je u zavoju broj šest, najsporijem zavoju na inače vrlo brzoj stazi Losail.
Prva utrka Formule 1 u Kataru donijela je nastavak trenda kojega je Mercedes započeo u Brazilu jer je Hamilton opet bio najbrži u kvalifikacijama, gotovo pola sekunde ispred Verstappena u Red Bullu, donosi MAXF1.net.
Ali za razliku od Brazila, gdje je Hamilton imao dvostruku kaznu i svejedno uspio pobijediti, u Kataru je kažnjen Verstappen koji je morao startati sedmi zbog nepoštivanja žutih zastava u kvalifikacijama.
Iako se Verstappen s lakoćom probio do drugoga mjesta već u petom krugu utrke, nije mogao učiniti ništa protiv bržega Hamiltona, ali je barem uspio osvojiti dodatan bod za najbrži krug.
Red Bull i Mercedes imali su vrlo sličnu brzinu na pravcu i u većini zavoja, ali Mercedes je bio najbrži u drugom sektoru gdje su najsporiji zavoji na stazi – zavoj broj šest, sedam i deset – a Hamilton je u tom sektoru bio 0.263 sekundi brži od Verstappena.
“Mislim da je jedan zavoj činio razliku cijeloga vikenda i to je zavoj šest,” rekao je Horner.
“Izgubili smo dvije desetinke u tom zavoju od petka do nedjelje i mislim da je to jedna od stvari koje moramo razumjeti kako bismo se poboljšali.”
Hamilton i Verstappen u svojim su kvalifikacijskim krugovima oboje postigli 319 km/h uoči kočenja za prvi zavoj, a na kraju kruga na startno ciljnoj crti Hamilton (315 km/h) je imao dva km/h prednosti ispred Verstappena (313 km/h).
“Na nekim od posljednjih staza bili smo slično brzi kao Red Bull u zavojima i bili brži od njih na pravcu, ali u Kataru je bilo obrnuto,” potvrdio je i Mercedesov šef operacija na stazi Andrew Shovlin.
“Bili smo brzi kao oni na pravcu i pronašli vrijeme u zavojima.”
“Otkud to vrijeme dolazi? Dva su područja – jedno je downforce i jasno je da je naš paket dobro radio na ovoj stazi zbog čega smo imali puno brzine u vrhu zavoja.”
“Ali tu je i balans bolida koji dolazi od mehaničkih postavki, opruga i stabilizatora, ali i prednjega krila.”
“Naši vozači imali su balans s kojim su bili jako sretni, imali su stabilnost s kojom su mogli napadati zavoje, prenijeti puno brzine i na kraju ste vidjeli demonstraciju toga s fantastičnim Lewisovim pole position krugom.”
Hamilton je bio brži od Verstappena i u prvom i trećem sektoru, ali uz puno manju prednost – u prvom je bio 0.104 s brži, a u trećem 0.088 s.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!