Kimi Raikkonen i Pierre Gasly jedini su vozači koji su koristili sve tri komponente Pirellijevih guma za suho.
Vozači su uglavnom bili na strategiji sa samo jednom promjenom guma u suhim uvjetima, osim Lewisa Hamiltona, Maxa Verstappena i Kimija Raikkonena.
MAXF1.net donosi pregled strategija, najduže dionice i najbrže krugove na VN Mađarske.
Ukoliko računamo samo promjene guma za suho, većina osvajača bodova bila je na strategiji jednoga ulaska u boks osim Hamiltona koji je zaglavio iza sporijega Sainza kojega je pritiskao iako je imao starije gume od njega, ali Mercedes se odlučio još jednom pozvati Hamiltona u boks kako bi imao novije gume i s većom prednošću u brzini pokušao doći do postolja ili pobjede.
Hamilton je tim potezom izgubio samo jedno mjesto, od Alonsa, ali ga je relativno lako sustigao iako je prestizanje bilo puno teže nego što je itko očekivao, što je na kraju omogućilo Oconu i Vettelu da ostanu na prva dva mjesta.
Gasly je u završnici ušao u boks po novi set softa kako bi Hamiltonu oteo bod za najbrži krug, baš kao što je isto učinio Perez na prethodnoj utrci na Silverstoneu.
Raikkonen i Gasly jedini su vozači koji su koristili sve tri komponente guma za suho na VN Mađarske, a Finac je nakon Vettelove diskvalifikacije osvojio posljednji bod.
Najduže dionice i najbrže krugove pogledajte ovdje.