Pirellijev F1 šef Mario Isola otkrio je da je nekoliko momčadi upozoreno da ne pokušavaju odvoziti cijelu utrku na jednom setu guma na VN Turske budući da pravila ne nalažu obavezan ulazak u boks u slučaju kišne utrke.
Uobičajena pravila u Formuli 1, u slučaju da su uvjeti suhi, nalažu da vozači moraju barem jednom promijeniti gume za vrijeme utrke i pritom koristiti dvije različite komponente, ali mokra staza vozače je natjerala da utrku startaju na intermediate gumama, donosi MAXF1.net.
Iako nije bilo puno vode na stazi zbog niskih temperatura staza se do kraja utrke nije osušila, a u iščekivanju suhe putanje vozači i momčadi maksimalno su odgodili trenutak promjene guma.
Hamilton je bio jedan od posljednjih vozača koji su obavili svoju promjenu guma, a jedini koji to nije učinio bio je Ocon u Alpineu koji je cijelu utrku odvozio na jednom setu intermediate guma i završio deseti.
“Nakon mokrih uvjeta na subotnjem slobodnom treningu, imali smo mokre uvjete od početka do kraja utrke”, rekao je Isola.
“Ali to nije bila jaka kiša koja je tražila pune kišne gume nego je to bio savršen teritorij za intermediate gume koje su se pokazale jako prikladnim za široki raspon promjenjivih kišnih uvjeta.”
“Vozači koji su gume promijenili u završnoj fazi utrke imali su nešto sušu stazu što je dovelo do nešto više ljuštenja. Oni koji su stali ranije uspjeli su ograničiti ljuštenje na mokrijoj stazi i to je bila ključna prednost u takvim uvjetima.”
“Bottas je odradio savršenu strategiju u zahtjevnim uvjetima, jedno zaustavljanje u boksu s dvije dionice na intermediate gumama. Mnogi drugi vozači pokušali su odgoditi svoju promjenu guma jer nije bilo jasno do koje će se mjere staza osušiti prije kraja utrke i hoće li na kraju možda biti moguće voziti na gumama za suho.”
“Odrađivanje cijele utrke na jednom setu intermediate guma nije nešto što bismo preporučili, zapravo smo upozorili neke momčadi oko potencijalnoga rizika ako to učine.”
“Bez obzira na to, performanse intermediate guma bile su vrlo snažne i nijedan vozač nije odustao unatoč skliskim uvjetima u svih 58 krugova.”