Talijanski proizvođač guma i službeni F1 dobavljač prvi puta je donio tri najmekše komponente guma na VN Azerbajdžana što je druga utrka zaredom da će vozači na raspolaganju imati najmekšu komponentu C5 koju su prvi puta isprobali u Monaku.
Na prošloj utrci u Azerbajdžanu 2019. vozači su imali stupanj tvrđe gume (C4, C3 i C2), a budući da hard gume nitko nije koristio u cijeloj utrci Pirelli se ove godine odlučio za stupanj mekše gume (C5, C4 i C3), donosi MAXF1.net.
Površina staze na uličnoj stazi u Bakuu jedna je od manje agresivnih po pitanju abrazivnosti asfalta i ne stavlja puno energije kroz gume, što je i posljedica konfiguracije staze sa zavojima kratkoga trajanja, pa su tri najmekše komponente optimalan izbor za ovu utrku.
Baku vozači opisuju kao kombinaciju Monaka i Monze s brojnim uskim i sporim zavojima i izuzetno dugim periodom punoga gasa u trećem sektoru koji traje sve do prve zone kočenja.
Ovo je treća najduža staza u ovogodišnjem kalendaru (6003 m) nakon najdužega Spa Francorchampsa (7004 m) i nove ulične staze u Džedi (6175 m).
Pobjednička strategija na posljednjoj utrci u Bakuu bila je s jednim zaustavljanjem u boksu (soft i medium) koju su koristila prva četiri vozača, a peti Leclerc koristio je medium pa soft i kasnije drugi puta ušao u boks po soft kako bi odvozio najbrži krug.
Zbog dugoga pravca, momčadi koriste niske / srednje razine downforcea kako bi vozačima pružili dovoljno prianjanja u zavojima, ali im ujedno i dali dovoljno maksimalne brzine na brzom dijelu staze.