Vozači će ovoga vikenda u Singapuru na raspolaganju imati novu, četvrtu DRS zonu nakon što se FIA prošle godine nije usudila omogućiti DRS na tom dijelu staze zbog zavoja broj 15, ali ove godine su se predomislili, što bi trebalo barem malo olakšati pretjecanja.
Prošle godine staza je doživjela privremenu promjenu konfiguracije, koja će se koristiti i ove godine, zbog radova na tom dijelu grada, što je dovelo do brisanja četiri zavoja i značajno bržih vremena po krugu.
Nova konfiguracija dovela je i do novoga perioda punoga gasa između zavoja 14 i 16 koji sadrži i blagi lijevi zavoj 15, a koji će se ove godine prolaziti s aktiviranim DRS-om, donosi MaxF1.net.
Upravo je zavoj 15 bio razlog zašto FIA prošle godine nije omogućila korištenje DRS-a na tom mjestu budući da su se bojali da će manjak downforcea na stražnjem kraju prilikom aktivacije DRS-a dovesti do problema sa stabilnošću i incidenata.
Nakon analize podataka iz prošlogodišnje utrke i konzultacije s vozačima i momčadima, FIA je ove godine ipak odlučila omogućiti DRS i na tom mjestu, što je ukupno četvrta DRS zona na ovoj stazi.
Bez obzira na novu DRS zonu, Singapur će i dalje ostati jedna od najtežih staza za pretjecanje u kojoj vodeći mogu diktirati tempo utrke bez rizika da izgube poziciju na stazi.
Gledatelji u Hrvatskoj program regionalnog sportskog kanala Sport Klub i ubuduće će moći pratiti na Telemachu, Total TV-u, OptiTV-u i preko platforme EON koja je dostupna svim gledateljima.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!