Najveće brzine na stazi Bahrain International Circuit postižu se pretkraj startno ciljnoga pravca, a iako testiranja nisu uvijek najprecizniji pokazatelj forme i brzine pojedine momčadi ipak daju prvi uvid kako koja momčad stoji s brzinom na pravcu.
Ferrari se prošle godine jako mučio s brzinom na pravcu, kako zbog manjka snage svoje pogonske jedinice tako i zbog bolida koji je pružao prevelik otpora zraka u nastojanju da stvori što veći downforce piše MAXF1.net.
Binotto je potvrdio da Ferrariju brzina na pravcu više nije slabost, a podaci o brzini Ferrarija i njihovih klijenata Alfa Romea i Haasa podupiru teoriju da je Ferrari uspio pronaći dosta snage iz nove pogonske jedinice 065/6.
Na najveću brzinu utječe puno čimbenika koje nije lako identificirati na testiranjima poput količine goriva, načina rada motora, razine downforcea i trenutka otvaranja DRS-a budući da njegovo korištenje na testiranjima nije ograničeno DRS zonama.
Yuki Tsunoda na posljednjem je danu testiranja iznenadio drugim najbržim vremenom za AlphaTauri Hondu, ali kasnije se pokazalo da je u najbržem krugu puno ranije otvarao DRS na svom AT02 čime je dobio nekoliko kilometara na sat brzine na glavnom pravcu.
Tsunoda je u svom najbržem krugu posljednjega dana postigao i najveću brzinu na predsezonskim testiranjima (322.7 km/h), ali su pritom gotovo sigurno imali manje goriva od sestrinske momčadi Red Bulla uz već spomenuto ranije korištenje DRS-a, što na prvoj utrci sezone neće biti dopušteno.
Upečatljiv je i Ferrarijev napredak budući da su Ferrari, Alfa Romeo i Haas na drugom, trećem i petom mjestu, a tri bolida s Ferrarijevim motorom imaju najveću brzinu unutar 2.2 km/h.
Red Bull je 6.7 km/h sporiji od AlphaTaurija s istim motorom, vjerojatno zbog više downforcea, više goriva i kasnijem korištenju DRS-a, a Williams je najbrži bolid s Mercedesovim motorom što je i očekivano budući da sigurno imaju manje downforcea od Aston Martina i Mercedesa.
Alpine je jedina momčad koja koristi Renaultove E-Tech 20B pogonske jedinice, a sporiji od njih bili su samo McLaren, Aston Martin i Mercedes koji koriste pogonske jedinice Mercedes F1 M12 E Performance.