Svoj su posao napravili inženjeri i konstruktori, sada je došao red i na vozače. Kao što je već uobičajeno posljednjih godina, u Maleziji je odrađeno prvo od tri zimska testiranja, važno jer nam daje prvi uvid u ono što je napravljeno tijekom zime. I moramo reći da je bilo vrlo zanimljivo.
Ostvarena vremena doslovno su impresivna, a Jorge Lorenzo je svojim Ducatijem napravio najbolje vrijeme svih vremena na stazi Sepang (1:58.830). Čak se 13 vozača uguralo u 8 desetinki iza njega, no Lorenzo se jedini spustio ispod 1:59. Ducati je očigledno bitno poboljšao skretanje Desmosedicija u središnjem dijelu zavoja, a posebno u trenutku kada se počne otvarati gas i ubrzavati. To omogućuje bivšem prvaku svijeta da vozi u svom stilu, s prenošenjem velike brzine kroz vrh zavoja. Da je Ducati sjajan potvrđuju i rezultati Andree Doviziosa koji je nakon tri dana testiranja bio četvrti najbrži s tri desetinke zaostatka iza svog momčadskog kolege.
Moramo napomenuti kako je Ducati odradio testiranja sa starim aerodinamičnim paketom, za razliku od Honde koja je po prvi put isprobala svoje radikalno hammerhead rješenje. Međutim, osim testa aerodinamike još je važnije bilo isprobati i odabrati bolju od dvije verzije novog agregata, a vozači su bili i više nego zadovoljni. Od Hondinih pilota najbrži je dio Dani Pedrosa s drugim najboljim vremenom ukupno, Crutchlow je bio treći, dok je Marquez ostvario osmo najbolje vrijeme. Međutim, sve sa minimalnim razlikama.
Yamaha je imala vrlo dobra prva dva dana. Štoviše, drugog dana najbolja vremena imali su upravo Maverick Vinales i Valentino Rossi koji su testirali novi okvir, rak-ranu svog motocikla prošle godine. Novi je okvir evolucija onog iz 2016, a tu je i novi aerodinamični paket. Međutim, trećeg dana imali su stare probleme sa stabilnošču kada asfalt slabije drži.
Prošlogodinji problem Suzukija bio je pogonski agregat, tako da su za 2018. pripremili novi, baziran na onom pobjedničkom od prije dvije sezone. Alex Rins nije skrivao zadovoljstvo svojim šestim najbržim vremenom, dok je Andrea Iannone je 13.
Krug od ispod dvije minute ostvario je Aleix Espargaro na Apriliji. Na njegovom je motociklu dorađena kontrola proklizavanja, a daljnji napredak očekuje od novog V4 agregata koji će biti KTM je uspio isprobati nove oplate s poprilično radikalnim krilcima, a Pol Espargaro, Mika Kallio i Bradley Smith zauzeli su pozicije od 17. do 19. mjesta.
Rookie report: @takanakagami30 fastest debutant at #SepangTest
What did the four new kids on the block have to say about Sepang?#MotoGP | ? https://t.co/Uy3hJsULs4 pic.twitter.com/NP2IKGhSWC
— MotoGP™? (@MotoGP) February 1, 2018
Konačno, najbrži povratnik je bio Miller, peti najbrži s prošlogodišnjim Ducatijem. Također sa prošlogodišnjim motociklom Zarco je bio deseti, dok je najbrži rookie bio Nakagami koji je s Hondom od Lorenza bio sporiji nešto više od sekunde.