Mercedes iznenadio čelne ljude Formule 1

Automoto 11. ožu 202213:51 > 13:52 0 komentara
Mercedes

Glavni tehnički direktor Formule 1 Pat Symonds priznaje da on i njegov tehnički tim koji su radili na novim tehničkim pravilima nisu očekivali rješenje poput onoga koje je pokazao Mercedes sa svojim novim bočnim stranicama i smatra da su koristili naprednu tehnologiju raketnih motora kada je riječ o izmjeni topline.

Mercedes je iznenadio potpuno novim dizajnom bočnih stranica koje su nevjerojatno uske na svom početku i imaju vrlo uske i visoke bočne otvore za hladnjake, a gornju bočnu sigurnosnu strukturu izdvojili su od početka bočnih stranica i profilirali ju u aerodinamički element na kojem se nalaze i retrovizori, donosi MAXF1.net.

Symonds kaže da voli vidjeti nove interpretacije istoga tehničkoga pravilnika, ali priznaje da ovakvo rješenje Mercedesa nije očekivao.

“Moram reći da ovo nisam očekivao, i dalje sam impresioniran kako puštaju zrak za hlađenje bolida, ali očito to uspijevaju,” rekao je Symonds za F1 TV.

“Mislim da će se njihovi suparnici vratiti analizi pravilnika da vide što su učinili. Čini mi se da je ovo malo radikalnije od onoga što smo očekivali.”

“Kad smo dizajnirali pravila gledali smo puno stvari, ne samo proizvodnju downforcea nego i hlađenje kočnica, grijanje guma i posebno hlađenje motora. A mi smo koristili veće otvore za hladnjake dok Mercedes koristi nekoliko malih trikova koji im pomažu u tome.”

“Primjerice hladnjak stlačenoga zraka je jako, jako kompaktan, riječ je o hladnjaku voda-zrak, kojega Mercedes već dugo koristi, ali ovaj je nešto drukčiji i omogućuje im da upakiraju bolid malo bolje nego većina drugih.”

“On dolazi iz odjela za reakcijske motore u Oxfordshireu, ljudi koji rade na zračnim raketnim motorima, otud dolazi taj izuzetno učinkovit izmjenjivač topline.”

“Mislim da je to dio razloga zašto su uspjeli proizvesti bolid kakav su uspjeli proizvesti.”

Iz stražnje perspektive vidi se koliko je masivna površina krila iznad početka bočne stranice i koliko je usmjereno prema dolje, a kako bi se ovaj ekstremno uski paket mogao dovoljno dobro hladiti Mercedes je zasad instalirao dvije serije proreza za hlađenje sa svake strane bočnih stranica.

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!