Charles Leclerc kaže da je uvijek bio ljubitelj legendarne utrke za 24 sata Le Mansa i da bi se u budućnosti volio okušati na toj utrci ukoliko se ukaže prilika, a Carlos Sainz se trenutno želi usredotočiti na prilagodbu na svoju novu momčad.
Ferrari je potvrdio da se 2023. vraća u najvišu kategoriju prototipa sportskih automobila i legendarnu utrku za 24h Le Mansa u novoj kategoriji Le Mans Hypercar koja će u WEC prvenstvu debitirati ove godine.
Kako bi se smanjili troškovi izuzetno skupe LPM1 kategorije Svjetsko prvenstvo utrka izdržljivosti (WEC) za 2021. je osnovalo Le Mans Hypercar kategoriju koja je nova najviša kategorija prvenstva.
Ferrari će se 2023. prvi puta nakon 1973. natjecati za ukupnu pobjedu na 24 sata Le Mansa kao tvornička momčad, a sudjelovanje u prvenstvu u najvišoj kategoriji dosad su potvrdili i Toyota, Scuderia Cameron Glickenhaus i ByKolles (od 2021.) te Peugeot (od 2022.).
“Volim Le Mans”, rekao je Leclerc.
“Uvijek sam bio ljubitelj Le Mansa.”
“Ako se ukaže prilika bio bih jako sretan da se pridružim. U ovom trenutku Formula 1 mi je glavni prioritet, ali ako bude prilike zašto ne?”
Sainz očekuje svoju prvu sezonu s Ferrarijem nakon što je na Fioranu odradio prvi test za novu momčad u F1 bolidu iz 2018., a iako Le Mans smatra zanimljivim projektom za Ferrari trenutno se želi usredotočiti samo na Formulu 1.
“S moje strane riječ je o vrlo zanimljivom projektu”, rekao je Sainz.
“Sjajno je što brend poput Ferrarija ponovno želi osvojiti Le Mans. Bit ću njihova najveća potpora i navijač.”
“S vozačke strane imamo još puno posla i moj fokus je na F1 programu Scuderije Ferrari, a trenutno ne razmišljam o drugim projektima. Pratit ću, ali još uvijek je to dosta daleko.”
Iako Ferrari zbog ograničenja budžeta u Formuli 1 na 175 milijuna dolara od 2021. ima višak ljudi u svom F1 programu te je dio usmjerio u Haas, Mattia Binotto kaže da Ferrarijev povratak na Le Mans u najvišoj kategoriji WEC prvenstva nema veze s tim.
“Ne, to nije posljedica financijskih pravila”, rekao je Binotto.
“Program je evaluiran iz stajališta kompanije i odlučili smo da Ferrari želi biti dio toga.”
“Hoću li ja biti na čelu projekta? Moramo razumjeti da je Ferrari jedinstvena kompanija, nema veze tko je vođa projekta i tko je odgovoran, ali ne, neću biti izravno na čelu toga projekta.””
“Mi smo kao Scuderia Ferrari u potpunosti usredotočeni na F1 program, ali nema sumnje da ćemo dati svoju potporu jer smo jedinstvena kompanija.”