Leclerc: Bio sam prilično iznenađen s tim

DPPI Panoramic via Guliver

Charles Leclerc zadovoljan je Ferrarijevom brzinom na VN Singapura i kaže da je šteta što su završili drugi nakon starta s pole positiona, ali priznaje da je iznenađen brzinom koju je Sergio Perez pokazao u posljednjih desetak krugova što mu je pomoglo da izgradi ključnu prednost s kojom je zadržao pobjedu i nakon kazne.

Leclerc je u subotu osigurao deveti pole position ove sezone i drugi uzastopni u Singapuru nakon 2019. kada je bio brži od momčadskoga kolege Vettela u Ferrariju, ali ni ovoga puta nije uspio pobijediti, donosi MAXF1.net.

Za razliku od 2019., kada je izgubio zbog Ferrarijeve strategije koja je pogodovala Vettelu, ove godine izgubio je zbog lošijega starta od Pereza koji je vodio u svim krugovima utrke i zasluženo ostvario drugu pobjedu ove sezone.

“Naša brzina bila je zaista dobra pa je šteta što smo završili drugi”, rekao je Leclerc.

“Imali smo nešto proklizavanja na startu i nisam krenuo tako dobro kao Checo. To nas je stavilo na krivu nogu. Pokušavao sam staviti Checa pod pritisak, ali moje prednje gume su se previše grijale i počeo je graditi prednost.”

“Bio sam prilično iznenađen s tim jer čim sam izgubio DRS mislim da su tad Checove gume počele raditi kako treba. Nažalost, tad sam počeo gubiti brzinu.”

Leclerc je od 41. do 47. kruga konstantno bio na manje od sekunde od Pereza i imao pomoć DRS-a u tri zone na stazi Marina Bay, ali kada je Perez u 48. krugu pobjegao na 1.387 sekundi prednosti u idućih 11 krugova do kraja utrke prednost je povećao na 7.595 sekundi.

U posljednjih 11 krugova Perez je u prosjeku bio 0.563 sekunde brži od Leclerca i u 57. od 59 krugova odvozio svoj najbrži krug utrke (1.48.165) dok je Leclercov najbrži krug (u 54. krugu) bio 0.588 sekundi sporiji.

To je Perezu pomoglo da izgradi dovoljnu prednost i zadrži pobjedu unatoč kazni od pet sekundi koju je dobio zbog nepoštivanja procedure iza sigurnosnoga automobila.

Leclerc nije htio preuzeti rizik
“Pokušavao sam ostati što sam bliže mogao jer sam morao odraditi pretjecanje na pravcu. Nisam mogao doći u zonu kočenja i kočiti kasnije jer nisam znao kakva je staza na unutarnjoj strani. A nisam htio preuzeti taj rizik”, objasnio je Leclerc.

“Imao sam jedan krug u kojem sam bio jako blizu. Pomislio sam krenuti s unutarnje strane i kočiti kasnije. Ali za mene to nije bilo vrijedno toga pa sam čekao pravu priliku. Ali ona na kraju nije stigla.”

Perez je ovom pobjedom stigao na samo dva boda od Leclerca u borbi za drugo mjesto u poretku vozača, a Verstappen ima 104 boda više od Leclerca i osvojit će naslov prvaka idući vikend ukoliko Japan napusti sa 100 ili više bodova prednosti ispred najbližega suparnika.

Gledatelji u Hrvatskoj program regionalnog sportskog kanala Sport Klub mogu pratiti na Telemachu, Total TV-u, Optima Telekomu i preko platforme EON koja je dostupna svim gledateljima