Daniel Ricciardo kaže da je ‘prilično siguran’ da će promjene u konfiguraciji staze Albert Park u Melbourneu biti dobre za utrkivanje u Formuli 1 i sretan je što su organizatori pitali vozače što misle o mogućim promjenama.
Albert Park domaćin je Formule 1 od 1996. i staza još nije prošla nikakve promjene u konfiguraciji niti je dobila novi asfalt, ali to će se promijeniti od ovogodišnje utrke koja je zbog pandemije pomaknuta u kasni termin od 19. do 21.11. kao 21. utrka sezone.
Opsežne promjene uključuju širu stazu boksa koja će biti dva metra šira od dosadašnje što bi trebalo omogućiti povećanje maksimalne brzine u boksu sa 60 na 80 km/h, a što se tiče promjena u konfiguraciji staze, spora šikana koju čine zavoji 9 i 10 bit će eliminirana i pretvorena u period punoga gasa sve do dosadašnjih zavoja broj 11 i 12.
Promjene uključuju i druge nagibe na nekim zavojima i proširenje staze na ključnim mjestima, uključujući i novi, oštriji zavoj broj 11 (dosadašnji 13. zavoj) kako bi vozači imali bolje šanse za pretjecanje, a moguće je i uvođenje četvrte DRS zone.
Ricciardo je jedan od vozača koje je vodstvo VN Australije konzultiralo oko promjena na stazi, a Australac je siguran da će promjene imati dobar učinak na utrkivanje budući da je Albert Park jedna od najtežih staza za pretjecanje.
“Konzultirali su puno vozača oko promjena i sretan sam zbog toga,” rekao je Ricciardo.
“Dali smo svoja mišljenja i prijedloge. Nisu se svi vozači slagali, ali svi smo se složili da nedjelju, dan utrke, želimo učiniti boljom. Imao sam to na umu kad sam davao svoje prijedloge.”
“Proširenje nekih zavoja, stvaranje novih pravaca na mjestima kako bi omogućili više korištenja zavjetrine, to je bio prioritet i prilično sam siguran da će to biti dobro.”
“Svaka ulična staza je izazov, ali Albert Park prilično je brz što dodatno otežava stvar. Puno je zavoja koji se prolaze u četvrtoj i petoj brzini i staza je prilično uska na nekim mjestima. Teško je pretjecati zbog ograničene širine i jer je staza tako brza u današnjim bolidima, a jako je teško pratiti nekoga u serijama brzih zavoja.”
“Ali promjene u nekim vrhovima zavoja i stvaranje više prostora kako bi bilo više šansi za pretjecanje i kako bi vozači imali više linija kako bi izbjegli prljavi zrak, mislim da će to zaista pomoći.”
“Micanje zavoja 9 i 10 je kompromis jer je zavoj 10 uvijek bio prilično izazovan jer biste na izlazu bili blizu zidu. Ali posljednjih godina bolidi su tako dobri da je trakcija iz zavoja 10 prilično dobra i zid više nije prijetnja. Bolid više nije išao tako agresivno prema zidu kao prije.”
“Micanje te šikane dovest će do velike zavjetrine nakon šestoga zavoja što će biti dobro s dodatnom DRS zonom.”
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!