Charles Leclerc smatra da je Ferrari imao dobar dan u Meksiku u kojem su preuzeli treće mjesto u poretku konstruktora, ali priznaje da je brzina Pierrea Gaslyja bila prilično iznenađujuća i da ga ni on ni Carlos Sainz nisu mogli uhvatiti.
Sainz i Leclerc kvalificirali su se na šesto i osmo mjesto dok ih je razdvojio Ricciardo u McLarenu koji je nakon incidenta s Bottasom u prvom zavoju pao na začelje poretka pa su se Ferrariji do kraja utrke borili s Gaslyjem, donosi MAXF1.net.
Ali Gasly je, kao i u kvalifikacijama, bio nekoliko desetinki brži od Ferrarijevih vozača te unatoč zamjeni njihovih pozicija, kako bi Sainz na 12 krugova novijim gumama od Leclerca i 11 krugova novijim gumama od Gaslyja pokušao ugroziti AlphaTauri na četvrtom mjestu, Francuz je bio neuhvatljiv.
“Peto i šesto mjesto solidni su rezultati jer je utrka ispala nešto drukčija nego što smo očekivali”, rekao je Leclerc.
“Moja prva dionica na medium gumama i moja brzina na njima bila je jako konkurentna. Stali smo relativno rano po hard gume kako bi smo pokušali pritisnuti Gaslyja dok je Carlos ostao duže kako bi stvorio razliku u gumama i pokušao ga izazvati na kraju utrke.”
“Zamijenili smo pozicije, ali nažalost nismo ga uspjeli uhvatiti. Njegova je brzina bila iznenađujuća.”
“S moje strane, mučio sam se na hard gumama u drugoj dionici. Općenito, mislim da je danas bio dobar dan i primjer našega momčadskog duha.”
“Bila je to jedna od mojih najboljih utrka u sezoni po pitanju brzine jer sam bio jako brz cijeloga vikenda pa i u utrci na mediumu i hardu”, rekao je Sainz.
“Start na prljavoj strani bio je jako težak i onda nisam imao sreće s incidentom ispred sebe jer sam morao nagaziti po kočnici kako bih izbjegao Bottasa, a onda i Ricciarda sa slomljenim prednjim krilom zbog čega sam izgubio nekoliko pozicija.”
“Na ponovnom startu uspio sam vratiti poziciju od Giovinazzija i onda je moja brzina bila dobra. Odradili smo dobre promjene guma s oba bolida i u završnom dijelu utrke imao sam više brzine od Charlesa i z ato mislim da je zamjena pozicija bila prava odluka.”
“Da smo se utrkivali bilo bi još teže uhvatiti Gaslyja. Na kraju utrke smo vratili pozicije.”
“Kući smo donijeli puno bodova [18] u odnosu na naše najbliže suparnike [McLaren je osvojio samo jedan bod] i sad smo ispred njih.”
Ferrari nakon Meksika ima 13.5 bodova više od McLarena koji je imao najgoru utrku od Nizozemske kada su također uzeli samo jedan bod, a jedino u Mađarskoj nisu uzeli nijedan bod.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!