McLarenov glavni izvršni direktor Zak Brown kaže da njegova momčad sada ima sve što im je potrebno kako bi se ravnopravno borili sa svim suparnicima i da ne bježe od ambicije da se idućih godina bore za naslov prvaka.
Odlaskom Seidla u Sauber, koji će 2026. postati Audi, Stella je postao novi šef momčadi koji je temeljito restrukturirao tehnički odjel, otpustio tehničkoga direktora Keya i doveo Sancheza iz Ferrarija i Marshalla iz Red Bulla, donosi MAXF1.net.
Iako se učinci nove strukture tek trebaju osjetiti, McLaren je i sa starom uspio značajno poboljšati aktualni MCL60, što je posljedica neprekidnoga rada posljednjih nekoliko mjeseci nakon što su svjesno prihvatili da će sezonu krenuti s nekonkurentnim bolidom kako bi kasnije mogli napraviti veći korak.
Novi zračni tunel i simulator, koji su u skladu sa suvremenim standardima Formule 1, uskoro će krenuti u pogon i McLaren sad ima sve što im je potrebno kako bi se borili za pobjede i naslov prvaka.
“Mislim da, osim stalnog finog podešavanja, nema velikih praznina kao što smo imali zadnjih pet godina,” rekao je Brown za Autosport.
“Neimanje vlastitog zračnog tunela [koristili Toyotin iz Koelna, što je usporavalo proces], 20 godina star simulator, zaostajanje u CFD tehnologiji, to su bile velike rupe. Sada će se ovdje raditi o finom podešavanju.”
“Ne postoji ništa u što gledamo, a da je poput, ‘trebamo novi zračni tunel’. Sve će to biti postavljeno.”
Ali Brown je upozorio da se glavne prednosti neće u potpunosti očitovati do 2025. godine zbog vremena potrebnoga za integraciju i optimizaciju nove strukture i infrastrukture.
“Dakle, ono što nam treba u tom trenutku je vrijeme da se sve to spoji, kultura, komunikacija. Ali nećemo davati puno najava.”
“Onda će se raditi samo o usavršavanju, učenju, poboljšanju. Ali do 1. siječnja ćemo imati sve spremno da budemo momčad za svjetsko prvenstvo. Osim toga, samo nam treba malo vremena.”
“Imamo drugačije vodstvo i strukturu. Onda imamo nove ljude koji dolaze, što bi trebao biti još jedan doprinos učinku.
“Iako sada sve imamo dostupno, poput zračnog tunela, do 2025. godine sve će zapravo krenuti od čistog lista papira s novom strukturom i ljudima na mjestu. Rob Marshall, David Sanchez – oni ne počinju prije siječnja.”
“Naš automobil za 2024. već je u izradi s ne cijelom našom trenutnom infrastrukturom i ne s našim konačnim punim timom. Dakle, bit će to 2025. Ali pogledajte za što smo sposobni s onim što imamo.”
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!