Šef McLarenove F1 momčadi Andreas Seidl siguran je da njegova momčad sad ima općenito dobar bolid koji se može boriti za bodove u svim uvjetima nakon teškoga početka sezone u Bahrainu gdje su bili u puno lošijem izdanju.
McLaren se mučio s hlađenjem kočnica na predsezonskom testu u Bahrainu i na prvoj utrci sezone na istoj stazi, što im je odvuklo fokus s performansi, ali nakon toga su izgledali sve bolje i bolje i Norris je osvajao bodove na iduće tri utrke, donosi MAXF1.net.
Australija je bila najbolji kolektivni nastup za McLaren ove sezone s petim i šestim mjestom za Norrisa i Ricciarda nakon što su probleme imali Sainz u Ferrariju i Verstappen u Red Bullu, a Norris je u Imoli imao odličan vikend koji je okrunio postoljem koje nije očekivao uoči početka vikenda.
“Prije vikenda bismo bili zadovoljni s mjestom među prvih deset. Ali u utrci je sve prošlo savršeno”, rekao je Norris koji se nalazi na šestom mjestu u poretku vozača.
“Bio sam sretan dok smo imali četvrto mjesto. Ali odjednom su ispred mene bile žute zastave, naravno da sam se nadao da je to Red Bull ili Ferrari.”
“Nisam siguran jesmo li u Imoli imali treći najbrži bolid, ali s obzirom na uvjete sve je prošlo kako treba. Morate imati samopouzdanje u bolidu kako biste napadali u takvim uvjetima.”
Seidl nakon četiri utrke vjeruje da je McLarenov bolid općenito dobar i da na svim stazama mogu biti konkurentni.
“Bili smo konkurentni u svim uvjetima, bez obzira u kojoj je konfiguraciji staze riječ, kakvo je vrijeme i koje gume koristimo”, rekao je Seidl.
“MCL36 je općenito dobar bolid. A i dalje imamo nekoliko razvojnih koraka koje planiramo donijeti. Imamo jasan plan za iduće tjedne i mjesece.”
“Ali kako bismo došli do postolja trebamo probleme bolida ispred nas. Red Bull i Ferrari su veliki korak ispred nas. Ali rezultati poput Imole cijeloj momčadi daju motivaciju da smanjimo taj zaostatak.”
Seidl je komentirao i problematičnu prvu utrku sezone u Bahrainu koja je za njih bila ‘veliki šok’ i ‘razočaranje’.
“Bio je to prvi stres za našu momčadi nakon što nam je sjalo sunce u posljednje tri godine, Bahrain je bio pravi šok i veliko razočaranje”, priznaje Seidl.
“Ali nakon prve utrke s potpuno novim bolidima bilo je nemoguće išta reći o odnosu snaga. Nismo znali koliko je taj rezultat povezan s problemima na testiranju, trebala su nam dva trkaća vikenda da nadoknadimo izgubljeno vrijeme.”
Novi McLarenov zračnu tunel trebao bi biti spreman do kraja godine, a do tada će koristiti Toyotin zračni tunel u Kölnu koji je zastario i momčadi radi logističke probleme s obzirom na udaljenost od njihovoga središta u Wokingu.
Osim novoga zračnog tunela, McLaren radi i na najnovijoj generaciji simulatora.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!