Charles Leclerc priznaje da mu nije jasno što njegova momčad radi krivo u pripremi bolida za utrku nakon što nije uspio ući u krug osvajača bodova nakon starta iz boksa.
Leclerc je imao čudne kvalifikacije u kojima mu se bolid čudno ponašao u lijevim zavojima i to manje od tri sata nakon trećega treninga na kojem je sve bilo u redu. donosi MAXF1.net.
Kako bi bili sigurni da će Leclerc u utrci na raspolaganju imati ispravan bolid, Ferrari mu je uoči utrke promijenio cijeli stražnji kraj i dao mu nove primjerke kontrolne elektronike i spremnika energije.
Ali Leclerc se u utrci i dalje dosta mučio nakon starta na hard gumama na kojima je izdržao manje nego neki suparnici na softu, a na kraju je završio tek 11. i to nakon kazne za Tsunodu.
“Ne razumijem što radimo krivo, ali radimo nešto krivo i gume su… U prvoj dionici smo koristili hard i opet smo koristili iste gume u posljednjoj dionici, napravio potpuno istu stvar i bolid se ponaša na potpuno drugačiji način,” požalio se Leclerc.
“U nedjelju je u smislu ravnoteže bolid bio u redu, ali performanse nisu bile nimalo dosljedne. Koristili smo hard dva puta, ali s prvim setom sam se dosta mučio, dok je s drugim bilo relativno dobro i hvatao sam Pierrea pred kraj.”
“Zaista moramo analizirati sve podatke, jer iako se čini da nadogradnje rade prema očekivanjima, uvijek smo pomalo zatečeni onim što se događa s gumama i borimo se da ih stavimo u pravi prozor, što je veliki problem.”
“Vozili smo istu gumu dva puta u istoj utrci i pred kraj utrke smo od vrlo lošeg bolida postali prilično dobri.”
“Sada ćemo se vratiti u tvornicu i saznati što je pošlo krivo u kvalifikacijama jer nas je to danas dovelo u nezgodnu situaciju. Imamo puno posla.”
Gledatelji u Hrvatskoj program regionalnog sportskog kanala Sport Klub i ubuduće će moći pratiti na Telemachu, Total TV-u, OptiTV-u i preko platforme EON koja je dostupna svim gledateljima.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!