Druga momčad Red Bulla AlphaTauri predstavila je svoj novi F1 bolid za 2021. imena AT02 koji je posljednji bolid koji će službeno koristiti Hondine motore i time postala druga momčad iza McLarena koja je predstavila bolid za novu sezonu.
Sedmoplasirana momčad prošlogodišnjega prvenstva, koja se od 2006. do kraja 2019. zvala Toro Rosso, imala je dobru prošlu sezonu u kojoj su uspjeli pobijediti u Monzi s Pierreom Gaslyjem što im je prva pobjeda u F1 od 2008.
Gasly je nakon povratka iz Red Bulla vozio fantastično i deklasirao Kvyata, a momčad je u jednom dijelu sezone prijetila Ferrariju u borbi za šesto mjesto u poretku konstruktora.
AlphaTauri je za 2021. zadržao Gaslyja, a umjesto Kvyata doveo japanskoga debitanta u Formuli 1 Yukija Tsunodu koji je prošle godine završio treći u Formuli 2, također kao debitant.
Novi AT02 koristi istu šasiju kao i prošlogodišnji AT01 te koristi sve dopuštene komponente od prošlogodišnjega Red Bulla RB16 kako bi se smanjili troškovi, a najveće promjene odnose se na aerodinamiku i nova pravila oko podnice i difuzora.
dropping the AT(oh!)2 like it’s hot ?
full hi-res gallery ? https://t.co/gRgNFe3K2w pic.twitter.com/t00lN1BjGA
— Scuderia AlphaTauri (@AlphaTauriF1) February 19, 2021
Iako su po pravilima smjeli dobiti Red Bullov stražnji ovjes iz 2020. bez trošenja razvojnih tokena, AlphaTauri se odlučio za rješenje koje dobro poznaju te nastavljaju koristiti Red Bullov stražnji ovjes iz 2019.
Dva razvojna tokena AlphaTauri je potrošio na novi nos koji zahtjeva novu prednju sigurnosnu strukturu, a novi je i oblik usisnika iznad vozačeve glave koji je širi u svom gornjem dijelu.
Tehnički direktor Jody Egginton objasnio je glavne promjene na novom bolidu.
“Posao koji smo odradili razvijajući novi bolid za 2021. daleko nadmašuje zadovoljavanje pravila”, rekao je.
“Uključuje promjene na gotovo svim aero površinama, ali i razvoju i ponovnom pakiranju velikih dijelova bolida koji su skriveni kako bi se postigle te promjene.”
“Puno vremena proveli smo radeći na vraćanju izgubljenih aero performansi zbog promjene pravila, ali i povećavajući i poboljšavajući operativni aero raspon bolida.”
Novu sezonu Formule 1 ekskluzivno pratite na kanalima Sportkluba.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!