FIA zabranila DRS na nagnutom zavoju na Zandvoortu

Automoto 1. ruj 202114:51 > 14:53 0 komentara
Charles Coates LAT Images

Vozači Formule 1 neće imati na raspolaganju sustav za smanjenje otpora zraka u brzom nagnutom zavoju na stazi Zandvoort jer je FIA procijenila da je to previše opasno, bez obzira na ogromne količine downforcea koje imaju današnji F1 bolidi.

Zandvoort se vraća u F1 kalendar prvi puta nakon 1985., a novost u odnosu na prethodnu konfiguraciju je nagnuti posljednji zavoj koji će vozačima omogućiti veće brzine prolaska i povećati mogućnost pretjecanja na startno ciljnom pravcu, donosi MAXF1.net.

Pretjecanja na uskoj i zavojitoj stazi Zandvoort mogla bi biti izuzetno teška, čemu ne pomaže ni kratak startno ciljni pravac od 678 metara, a posljednji zavoj konstruiran je tako da vozačima pruži mogućnost prolaska s punim gasom i otvorenim DRS-om i tako olakša pretjecanja.

Zavoj je nagnut za čak 18 stupnjeva, što značajno povećava brzinu prolaska i trebao bi omogućiti prolazak punim gasom, čak i uz otvoren DRS koji smanjuje stražnji downforce za oko 10%, ali FIA nije htjela riskirati pa će se DRS moći otvoriti tek nakon zavoja.

“To je FIA-ina odluka, žele vidjeti kako će biti ove godine, žele skupiti podatke iz stvarnoga života,” rekao je Jan Lammers, šef staze Zandvoort.

“Ne žele ništa riskirati i to je razumljivo za prvu utrku na ovoj stazi nakon 36 godina.”

Pirelli je također odlučio igrati na sigurno po pitanju odabira guma za VN Nizozemske budući da će na nju donijeti tri najtvrđe komponente svojih guma za suho (C1, C2 i C3) koje su ove godine koristili samo tri puta u 12 utrka (Portugal, Španjolska i Velika Britanija).

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!