FIA će zbog sigurnosnih razloga od VN Mađarske usporiti promjene guma nakon zabrinutosti da neke od momčad koriste veći stupanj automatizacije nego što je zamišljeno pravilima.
Nova tehnička direktiva, koja služi kao dopuna tehničkom pravilniku, želi osigurati da se poštuje članak 12.8.4 koji kaže da ‘uređaju koji služe za stavljanje ili skidanje kotača mogu biti pogonjeni samo komprimiranim zrakom ili dušikom, a da bilo koji senzorski sustavi smiju reagirati samo pasivno’, MAXF1.net.
Time se želi osigurati da procedura koja vozaču daje zeleno svjetlo da može krenuti ne ovisi u automatskim sustavima koji bi prepoznali da su sva četiri kotača pričvršćena.
Od VN Mađarske, morat će proći barem 0.15 sekundi otkako su kotači pričvršćeni pa do trenutka da čovjek s dizalicom spusti bolid na tlo, a barem 0.2 sekunde mora proći od trenutka kad se bolid spusti na tlo pa do trenutka kad vozač dobije zeleno svjetlo da može krenuti.
Momčadi su o novim detaljima procedure promjena guma obaviještene na VN Austrije, a imat će tri utrke da se pripreme za nove detalje uoči VN Mađarske koja je na rasporedu od 30.7. do 1.8.
Red Bull je ove godine najbrža momčad kad je riječ o promjeni guma i potpisuju čak prvih šest najbržih promjena guma, a tri od njih brže su od dvije sekunde i svaki puta je bila riječ o Verstappenu.
Najbrže dvije Perezove promjene guma obavljene su za 2.00 i 2.04 sekundi, a najbrža momčad iza Red Bulla je Aston Martin koja ima dvije promjene guma među najbržih deset ove sezone (2.08 i 2.16 sekundi).