Ferrari objavio ime bolida za novu sezonu

Automoto 7. velj 202321:21 > 21:22
maxf1

Ferrari je objavio da će se njihov novi bolid za F1 sezonu 2023. zvati SF-23 nakon što su prošle godine obilježili 75 godina od proizvodnje prvoga cestovnog Ferrarija, a Charles Leclerc testirao je 20 godina star F2003-GA u Abu Dhabiju u pripremi za novu sezonu.

Nakon što su prošle godine obilježili 75. obljetnicu proizvodnje prvoga cestovnoga Ferrarija, talijanska momčad ove se godine vraća uobičajenom nazivu bolida u hibridnoj eri s inicijalima SF, a taj trend započeli su 2015. s modelom SF15-T, donosi MAXF1.net.

Prvi Ferrari u novoj eri hibridnih pogonskih jedinica iz 2014. zvao se F14-T i nije ostvario niti jednu pobjedu, a upravo su se 2015. vratili pobjedama s modelom SF15-T. Niz takvoga imenovanja bolida nastavljen je 2016. (SF-16H), 2017. (SF70H) i 2018. (SF71H), a 2019. je obilježeno 90 godina postojanja Ferrarija s modelom SF90.

U jednoj od najgorih sezona u Ferrarijevoj povijesti 2020. koju su završili na šestom mjestu u poretku bolid je nazvan SF1000 kako bi se obilježila Ferrarijeva 1000. utrka u Formuli 1, a 2021. su se vratili uobičajenom nazivu SF21.

Prije tri dana, Ferrari je u Maranellu prvi puta upalio novi SF-23, a on će javnosti biti predstavljen 14. veljače.

U pripremi za novu sezonu Ferrari je već organizirao trodnevni test u Fioranu 26.1. na kojem su Leclerc, Sainz i Shwartzman testirali SF21, a Leclerc je jučer objavio snimku vožnje Ferrarija F2003-GA iz 2003. s V10 motorom kako juri stazom u Abu Dhabiju.

Bolid je bio opremljen Pirellijevim gumama za demonstracijske svrhe, kao i Alonsov Renault R25 koji je testirao na istoj stazi tijekom posljednjega vikenda sezone 2021.

Leclerc je odvozio krug oko 1:31, što je oko sedam sekundi sporije od pole position vremena na ovoj stazi iz 2022., ali treba napomenuti da gume koje je koristio Leclerc nisu trkaće specifikacije nego služe za demonstracijske svrhe poput vožnje gradskim ulicama i snimanja promotivnih materijala.

Ferrari je 2003., kao i svi ostali, morao koristiti gume s kanalima, a bila je to najteža od pet sezona u kojima je Michael Schumacher uzastopno osvajao naslove prvaka jer je Nijemac za samo dva boda slavio ispred Raikkonena u McLarenu na putu prema svom šestom naslovu, četvrtom za Ferrari.