Šef Ferrarijeva F1 odjela za razvoj šasije Enrico Cardile objasnio je kako su napravili radikalne promjene na stražnjem kraju novoga F1 bolida za 2021. SF21 unatoč ograničenim pravilima koje bi trebale značajno popraviti aerodinamičke performanse u odnosu na 2020.
Prošlogodišnji Ferrari bio je prespor na ravnim dijelovima, kako zbog manjka snage pogonske jedinice, tako i zbog nedovoljno učinkovite aerodinamike koja je stvarala previše otpora zraka, a novi bolid SF21 trebao bi ispraviti glavne slabosti prethodnika SF1000.
Novi SF21 je 67. Ferrarijev bolid koji će se natjecati u prvenstvu Formule 1 i evolucija je prethodnika zbog ograničenih pravila koja traže korištenje velikoga broja istih komponenti radi smanjenja troškova.
Ferrari je SF21 razvio u dopuštenim područjima, počevši od potpuno novoga motora i aerodinamike, posebno stražnjega kraja na koji su potrošili dva razvojna tokena.
“Kad smo započeli projekt SF21 naš je prvi zadatak bio identificirati područja bolida na koja bismo se trebali usredotočiti kako bismo ostvarili radikalne promjene,” rekao je Cardile.
“Odlučili smo se za stražnji kraj i dizajnirali novi mjenjač i novi ovjes. To je, zajedno s naporima naših kolega iz odjela za pogonsku jedinicu, dovelo do puno užega stražnjeg kraja.”
“Promijenili smo i sustav hlađenja, povećavši učinkovitost središnjega radijatora i dizajnirali karoseriju s naglijim padom na bočnim stranicama.”
“Aerodinamika je najpogođenija promjenom pravila kako bi se smanjila sposobnost stvaranja vertikalnoga opterećenja [downforcea] kako gume ne bi bile pod prevelikim opterećenjem.”
“Zato smo prije razvoja aerodinamike postavili dva cilja – vratiti aerodinamički pritisak koji je izgubljen promjenom pravila i smanjiti otpor zraka.”
“Zbog pravila, na prednjem kraju imamo manje drastične promjene. Razvili smo novo prednje krilo koje radi zajedno s novim nosem, ali šasija i ovjes potječu s prošlogodišnjega SF1000.”