AlphaTauri je potpisao novi sponzorski ugovor s dosadašnjim glavnim sponzorom Alfa Romea ORLEN dok je Alfa Romeo potvrdio zamjenu u vidu novoga sponzora Stake što vjerojatno završava F1 karijeru za Roberta Kubicu koji je vezan s dosadašnjim glavnim sponzorom.
Scuderia AlphaTauri potvrdio je višegodišnje partnerstvo s PKN ORLEN, jednom od najvećih naftnih i plinskih kompanija u srednjoj Europi, donosi Maxf1. Poput Formule 1, ORLEN je globalni brend koji djeluje u oko 100 zemalja, na šest kontinenata, stoga će ovo partnerstvo pružiti savršenu marketinšku platformu za nastavak povećanja svijesti o brendu i olakšavanje niza međunarodnih aktivacija za brend, donosi MAXf1.net.
ORLEN-ov brend će se pojaviti na više glavnih lokacija na AT04 koji će uskoro biti predstavljen javnosti, uključujući stražnje krilo i odjeću vozača, a predstavljanje sezone zakazano je za 11.2. iako će tada biti predstavljen samo vizualni identitet i novi sponzori na starom bolidu.
Daniel Obajtek, izvršni direktor PKN ORLEN, rekao je: “ORLEN grupa je najznačajniji multi-utility koncern u srednjoj Europi, koji opslužuje više od 100 milijuna korisnika. Globalna prepoznatljivost marke ključna je za postizanje naših strateških ciljeva. Gotovo polovica prihoda Grupe dolazi od prodaje u inozemstvu.”
Alfa Romeo potvrdio novoga sponzora
Alfa Romeo F1 Team Stake novo je ime momčadi sa sjedištem u Hinwillu nakon objave rekordnoga novog partnerstva s jednim od vodećih svjetskih brendova za zabavu i životni stil, Stake. Višestruke poslovne industrije grupirane su pod krovnim brendom Stake i zajedno stvaraju jedan od najopsežnijih zabavnih paketa na globalnoj razini. To čini Stake jednim od najsvježijih i najaspirativnijih brendova na svijetu.
Osnovan 2017. od strane skupine poduzetnika iz industrije tehnologije i klađenja, Stake je od tada uspostavio snažnu prisutnost u svijetu sporta, a njihovo ulaganje u Alfa Romeo F1 Team Stake najnoviji je pothvat u kojem podupiru uspješan tim koji napreduje u konstruktorski poredak. Poznat po izgradnji zajednice među svojim korisnicima i stvaranju privlačnog digitalnog iskustva, Stake ima dokazanu evidenciju uspješnih aktivacija koje su spremne za prevođenje u svijet motosportova.
Višegodišnje partnerstvo ima za cilj povećati prepoznatljivost Stakea u široj demografiji što će omogućiti brendu da diverzificira svoju bazu obožavatelja. Stake će podržati obožavatelje Alfa Romeo F1 Team Stakea stvaranjem kalendara svjetskih iskustava i događaja uz F1 kalendar, s više detalja o tim planovima koji će biti objavljeni uoči sezone.
Stake stalno traži jedinstvena partnerstva i, budući da je Formula 1 vrhunac motosporta i sada se smatra najbrže rastućim sportom, ova je investicija bila neizbježna. Ovime Alfa Romeo F1 Team Stake ulazi u jedan od najboljih sportskih i zabavnih portfelja, uključujući kanadsku superzvijezdu Drakea, nogometni klub Everton, UFC, legendarnog argentinskog nogometaša Sergia Aguera i druge.
Alessandro Alunni Bravi, generalni direktor Sauber Grupe i predstavnik momčadi rekao je: “Pozdravljamo Stake kao novog sunaslovnog partnera za tim u onome što predstavlja početak nove ere za nas oboje.”
“Formula 1 bilježi ogroman porast interesa tijekom posljednjih nekoliko godina, a dolazak brendova kao što je Stake predstavlja ogromnu izloženost koju naš sport može ponuditi. Uzbuđeni smo što se možemo pridružiti takvom portfelju sportskih i zabavnih marki i veselimo se aktivacijskom programu koji će Stake predstaviti našim obožavateljima.”
Bijan Tehrani, suosnivač Stakea: “Ne možemo biti više oduševljeni pridruživanjem legendarnom F1 timu koji s nama dijeli iste ambicije rasta i uspjeha. Alfa Romeo F1 Team Stake će proširiti naše prilike za angažman obožavatelja kroz integraciju i aktivaciju brenda.”
“U potpunosti smo predani poboljšanju trkaćih vikenda stvaranjem jedinstvenih iskustava za sve obožavatelje Alfa Romeo F1 Team Stakea, povećavajući angažman publike u digitalnoj areni.”