Prvenstvo Formule 1 nastavlja se predstojećeg vikenda Velikom nagradom Singapura, koja će označiti početak posljednje trećine sezone. Pred posljednjih sedam utrka, vozače Mercedesa Lewisa Hamiltona i Nica Rozberga dijele samo dva boda u generalnom plasmanu.
Prvenstvo Formule 1 nastavlja se predstojećeg vikenda Velikom nagradom Singapura, koja će označiti početak posljednje trećine sezone. Pred posljednjih sedam utrka, vozače Mercedesa Lewisa Hamiltona i Nica Rozberga dijele samo dva boda u generalnom plasmanu. Borba između dvojca Mercedesa obilježila je dosadašnji dio sezone, s izuzetkom Velike nagrade Španjolske, na kojoj je slavio vozač Red Bula Maks Verstappen. Iako je Hamilton vodeći, Rosberg je taj koji je upisao više trijumfa – sedam u odnosu na šest, uključujući one na posljednje dvije utrke, u Belgiji i Italiji.Međutim, pred trkački vikend na stazi “Marina Bay” iz Mercedesa su najavili da će teško na njoj doći do pobjede i da će ona više odgovarati Red Bullu. Rezultati od ulaska Velike nagrade Singapura govore u prilog tome, pošto je austrijski tim do sada ostvario najviše pobjeda – tri. Red Bull je tri puta slavio na ulicama Singapura, i to zahvaljujući Sebastianu Vettelu, koji trenutno brani boje Ferrarija. Upravo Vettel je prošle godine bio najbolji u Singapuru, a pored njega među pobjednike upisala su se samo još dvojica vozača – Hamilton i Fernando Alonso. Branitelj titule je bio najbolji na “Marina Bayu” 2009. i 2014. godine, dok je Španjolac slavio 2008. i 2010. godine. Alonso je također upamćen kao prvi pobjednik Velike nagrade Singapura. Međutim, izdanje utrke iz 2008. godine pamti se po kontroverzi koja je otkrivena godinu dana ranije. Nelson Piquet junior je tada otkrio da mu je tadašnji šef Renaulta Flavio Briatore naložio da udari u zid, da bi na stazu izašlo sigurnosno vozilo, a Alonso dobio šansu da trijumfuje. Kada je otkriven taj skandal, bilo je kasno za korekciju rezultata, ali je Brijatoreu i Patu Simonds na nekoliko godina zabranjen rad u Formuli 1. Samu stazu “Marina Bay” projektirao je glavni arhitekt Formule 1 Herman Tilke, a ona je izgrađena za točno godinu dana. Duga je 5.065 metara, ima 23 zavoja i na njoj je vožena prva noćna utrka u povijesti Formule 1, au međuvremenu su i utrke u Bahreinu i Abu Dabiju počele se voze pod reflektorima. Vlasnik najbržeg kruga staze je vozač Red Bula Danijel Rikardo, od 1: 50.041 minuta, a postavio ga je prošle godine. Akcija u Singapuru počinje u petak u podne prvim treningom, drugi je na programu tri i pol sata kasnije, a treći u subotu u 12 sati po našem vremenu. Kvalifikacije su zakazane za 15 sati istog dana, dok utrka za Veliku nagradu Singapura starta u nedjelju u 14 sati.
Author: m.š. Foto: Getty Images