FIA je objavila promjenu pravila oko sigurnosnoga automobila i načina vraćanja u krug s vodećim vozačem i od ove godine se svi vozači koji kasne za cijeli krug moraju vratiti u krug s vodećim prije nego se utrka može nastaviti.
Nakon kontroverzne završnice u Abu Dhabiju FIA je odgovorila promjenom trkaćega direktora i načina vođenja utrka, a sada su objavili i još jednu važnu promjenu koja se tiče vraćanja vozača koji kasne cijeli krug, donosi MaxF1.net.
Sad u članku 55.13 sportskoga pravilnika stoji da nakon obavijesti kontrole utrke da se vozači koji kasne za krug smiju prestići sigurnosni automobil ‘svi bolidi koji kasne za krug moraju proći bolide koji su u krugu s vodećim i sigurnosni automobil’, za razliku od dosadašnje situacije kada je pisalo ‘neki’ umjesto ‘svi’ bolidi.
Osim toga, momčadi će nakon prekida utrke odnosno crvene zastave dobiti obavijest hoće li se održati start s mjesta ili leteći start barem minutu prije nego bolidi izađu iz boksa – dosad nije postojao vremenski okvir za takvu obavijest.
Još jedna promjena uoči nove sezone je da vozači moraju ostati u trkaćim odijelima tijekom slavlja poslije utrke i biti zakopčani do vrata, ‘ne otvoreni do struka’, što vrijedi i TV intervjue i FIA-inu medijsku konferenciju nakon utrke.
Također, nakon prošlogodišnjega Verstappenovog diranja Hamiltonovoga bolida na VN Brazila FIA je dodala novo pravilo da ‘vozači ne smiju narušavati parc ferme protokole na bilo koji način’.
Manja promjena odnosi se na bodovanje utrka u kojima se odvozi između 50% i 75% izvorne udaljenosti – četvrto mjesto nosit će deset umjesto devet bodova kako je bilo prvotno objavljeno, a sedmo će nositi četiri mjesto pet bodova. Nova skala je 19-14-12-10-8-6-4-3-2-1.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!