Ferrari je postao sedma momčad koja je predstavila novi F1 bolid za 2022. imena SF-75 nakon online predstavljanja u svom sjedištu u Maranellu, a momčad se s novim bolidom nada vratiti u borbu u vrhu poretka nakon dvije sezone bez pobjede.
Ferrari se prošle godine vratio u bolju formu završivši treći u poretku konstruktora, tri mjesta bolje nego 2020., ali Mercedes i Red Bull bili su nedodirljivi za sve ostale u borbi za naslov prvaka, donosi MaxF1.net.
S novim F-75, koji je dizajniran prema potpuno novom tehničkom pravilniku koji težište stavlja na podnicu bolida, Ferrari se želi vratiti u borbu za pobjede budući da im je posljednju pobjedu donio Vettel na VN Singapura 2019.
Momčad će ove sezone zadržati istu vozačku postavu koju čine Charles Leclerc i Carlos Sainz, a Španjolac se prošle sezone uspješno uklopio u momčad i završio ispred momčadskoga kolege Leclerca na petom mjestu u poretku vozača.
Ferrarijev F-75 ističe se izuzetno niskim nosom koji se stapa sa središtem vodećeg ruba središnje sekcije prednjega krila koja je izbačena naprijed i spuštena prema dolje, što je u suprotnosti sa svim dosad pokazanim rješenjima, posebno s Aston Martinovim podignutim središnjim dijelom.
Osim toga, nos je sastavljen od dva dijela – glavni, koji je dio sigurnosne strukture, i prednji dio, koji se montira na prednje krilo – takav modularan dizajn Ferrariju će omogućiti da mogu promijeniti vrh nosa i način na koji se spaja na krilo bez da prolaze nove sigurnosne testove.
Usis iznad vozačeve glave uvjerljivo je najmanji od dosad viđenih, što je u skladu s Ferrarijevim trendom posljednjih sezona, a bočni usisnici za hlađenje vrlo su visoko postavljeni, niski i široki kako bi ostavili što više mjesta za strujanje zraka ispod njih.
Ali bočne stranice vrlo su široke u svom središnjem dijelu te nemaju urezan profil u donjem dijelu dok se na gornjem dijelu spuštaju prema središtu, stvarajući kanal za strujanje zraka prema sredini stražnjega kraja.
Ferrari, kao i nekoliko drugih momčadi, koristi horizontalne proreze na gornjoj strani bočnih stranica koji su prema stražnjem kraju sve bliže sredini bolida, a nosači stražnjega krila su dvostruki, kao i na većini prethodnih Ferrarijevih bolida.
Predsezonska testiranja počinju 23.2. u Barceloni, a nastavljaju se 10.3. u Bahrainu – oba testa traju po tri dana.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!