Ferrarijev F1 šef Mattia Binotto priznaje da je Ferrarijev cilj do kraja sezone završiti treći u poretku konstruktora u borbi s McLarenom iako je na početku sezone inzistirao da im konačni plasman nije toliko važan koliko napredak u brzini i fokus na bolid za 2022.
Ferrari je ove godine puno konkurentniji i brži te su se uspješno oporavili od katastrofalne 2020. u kojoj su završili šesti u poretku konstruktora, što im je najgori plasman nakon 1980. kada su bili 10. u konkurenciji 11 momčadi, donosi MAXF1.net.
Ferrari cijelu sezonu vodi bitku s McLarenom koji je držao treće mjesto u svakom trenutku osim nakon tri utrke, Azerbajdžana, Mađarske i Nizozemske.
Iako je McLaren u Monzi ostvario dvostruku pobjedu, Ferrari se i dalje drži blizu svojih vječnih suparnika te se nalaze 7.5 bodova iza njih u borbi za treće mjesto nakon što su u Turskoj smanjili zaostatak za 10 bodova.
Binotto je uoči početka sezone isticao da mu nije toliko važan konačni plasman nego da se Ferrari brzinom približi vodećima i što bolje pripremi za 2022., a uoči posljednjih šest utrka ove sezone Talijan kaže da je cijela momčad okrenuta tom cilju i da će time vježbati rad pod pritiskom rezultata.
“To je cilj koji smo već komunicirali prema momčadi, mislim da su svi u momčadi okrenuti prema tome. Bilo bi sjajno da završimo treći,” rekao je Binotto koji nije bio prisutan u Turskoj i planira propustiti utrke u Meksiku i Brazilu kako bi bolje nadzirao Ferrarijev F1 projekt za 2022.
“Mislim da je rad s jasnim ciljem do kraja sezone važan za nas jer je to način rada pod pritiskom, što treba trenirati.”
“Tako da je naš cilj završiti treći na kraju sezone.”
Ferrari je u Rusiji i Turskoj uveo novi MGU-H, spremnik energije i kontrolnu elektroniku nakon što su u dosadašnjem tijeku sezone koristili prošlogodišnje specifikacije tih elemenata, a iako dobitak u performansama nije velik vozači su zadovoljni onim što osjete iza upravljača.
Sainz se osvrnuo i na oscilacije u odnosu snaga između Ferrarija i njegove bivše momčadi McLarena i vjeruje da će se prednost mijenjati od staze do staze.
“Vidjeli ste da smo u Turskoj bili brži od McLarena, a u Sochiju su oni bili brži od nas. Zato i dalje vjerujem da će biti uspona i padova do kraja godine,” rekao je Sainz.
“Ovaj motor trebao bi nam omogućiti da na stazama na kojima smo iza McLarena budemo nešto bliže njima, a na stazama na kojima smo mi ispred da možda budemo malo više ispred.”
“Nadamo se da će nam to dati malu prednost i učiniti borbu kompliciranijom.”
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!