Novu sezonu Formule 1 ekskluzivno od ove sezone možete pratiti na kanalima Sportkluba. Iz dana u dan uoči početka sezone predstavit ćemo vam momčadi i vozače u novoj sezoni.
Nacionalnost: Nijemac
Datum rođenja: 22. 03. 1999.
Mjesto rođenja: Vufflens-le-Château, Švicarska
Godina: 22
Visina: 170 cm
Težina: 60 kg
F1 karijera: 2021. –
Najbolji plasman u sezoni: –
Broj utrka: –
Pobjeda: –
Pobjednička postolja: –
Najbolja startna pozicija: –
Mjesta u prvom startnom redu: –
Najbrži krugovi: –
Bodovi: –
Utrka u vodstvu: –
Krugova u vodstvu: –
Službena web stranica: www.mickschumacher.ms
Biografija
Mick Schumacher je još kao dijete htio postati trkaći vozač što je i razumljivo budući da je sin sedmerostrukoga svjetskog prvaka Michaela Schumachera koji je u vrijeme Mickova rođenja bio dvostruki svjetski prvak s Benettonom i trenutni Ferrarijev vozač, donosi MAXF1.net.
Mick se od 2013. natječe na svjetskoj karting sceni, a prvi veći uspjeh ostvario je u CIK-FIA KF-Junior Super Cup natjecanju na Silverstoneu vozeći za Tony Kart Racing Team kada je završio treći.
Godine 2014. Schumacher je završio drugi u CIK-FIA Euro KFJ prvenstvu koje se sastojalo od četiri utrke, a 2015. je nastupao u njemačkom F4 prvenstvu za momčad Van Amersfoort Racing te je završio deseti u ukupnom poretku s jednom pobjedom i dva pobjednička postolja.
Schumacher je 2016. nastavio s natjecanjem u dva prvenstva Formule 4 i u oba završio kao drugi u poretku vozeći za Prema Powerteam – u talijanskom prvenstvu ostvario je pet pobjeda, 10 postolja, 2 pole positiona i 6 najbržih krugova dok je u njemačkom prvenstvu također ostvario pet pobjeda, ali uz 12 postolja, četiri pole positiona i dva najbrža kruga.
Uspjesi u Formuli 4 bili su dovoljni da Schumacher 2017. okuša u Formuli 3, također za momčad Prema Powerteam, a u prvoj sezoni završio je 12. u poretku vozača s jednom pobjedom.
Ali u drugoj sezoni europske Formule 3 Schumacher je postao prvak iako je na prvu pobjedu čekao do pola sezone, točnije do treće utrke petoga vikenda sezone u Belgiji kada je slavio na stazi Spa Francorchamps.
Schumacher je nakon te pobjede i dalje bio daleko od vodeće pozicije te se nalazio na osmom mjestu s 53 boda manje od vodećega Armstronga, ali na idućih pet vikenda (15 utrka) Nijemac je ostvario sedam pobjeda i tri druga mjesta, uključujući pet uzastopnih pobjeda na Nurburgringu i Red Bull Ringu.
Nakon osvajanja naslova prvaka u Formuli 3 Schumacher je 2019. prešao u Formulu 2 vozeći za momčad Prema Racing, a u prvoj sezoni ostvarivao je prosječne rezultate te na prvu pobjedu čekao do 16. od 24 utrke prvenstva na Hungaroringu gdje je slavio s pole positiona.
Sezonu 2019. završio je na 12. mjestu s jednom pobjedom i dva najbrža kruga, a iste godine postao je i članom Ferrarijeve vozačke akademije i testirao aktualne F1 bolide za Ferrari i Alfa Romeo nakon prve utrke F1 sezone u Bahrainu početkom travnja.
Schumacher je i 2020. nastavio u Formuli 2 s momčadi Prema Racing, a na drugom vikendu sezone u Mađarskoj dvaput je završio treći. Na Spa Francorchampsu je završio treći, ali na prvu pobjedu čekao je do 15. od 24 utrke sezone u Monzi čime se približio na samo tri boda zaostatka od vodećih vozača Shwartzmana i Ilotta.
Do kraja sezone Schumacher je ostvario još samo jednu pobjedu na prvoj utrci u Rusiji, ali je konstantnim osvajanjem bodova i s ukupno deset pobjedničkih postolja osvojio naslov prvaka Formule 2 nakon što je već bio osigurao mjesto u Formuli 1 s momčadi Haasa za 2021.
Zbog slavnoga prezimena očekivanja za Micka Schumachera izuzetno su velika, ali Nijemac je odlučan da se u prvoj sezoni usredotoči na učenje i navikavanje na pritisak koji nosi utrkivanje u Formuli 1. Zbog nekonkurentnosti Haasova bolida od Schumachera ne treba očekivati vrhunske rezultate, ali prvi cilj bit će mu pobijediti momčadskoga kolegu Nikitu Mazepina koji je u F2 prvenstvu 2020. završio peti.