Mercedesov glavni tehnički šef Mike Elliott kaže da će on i njegova momčad pogledati dizajn Red Bullovih bočnih stranica kako bi provjerili potencijal takvoga koncepta iako su za vrijeme prvoga testa uglavnom bili usredotočeni na svoj bolid i svoje probleme.
Red Bull je posljednji pokazao svoj novi F1 bolid za 2022. RB18 koji je odradio filmski dan iza zatvorenih vrata na Silverstoneu prije prvoga javnog nastupa u Barceloni 23. veljače, donosi MAXF1.net.
Novi RB18 pozornost je privukao s nekoliko zanimljivih tehničkih rješenja poput koncepta bočnih stranica koje imaju naglašeno urezan prednji donji dio s izbačenim donjim rubom bočnoga usisnika, a inovativnost su pokazali i na ulazu u Venturijeve tunele i agresivnom interpretacijom dvostrukoga krila ispod stražnjega krila kakvo nismo vidjeli ni na jednom drugom bolidu.
Mercedes se na svom F1 W13 odlučio za nastavak sličnoga koncepta kao i s prošlogodišnjim F1 W12 s bočnim stranicama koje se naglo sužavaju prema sredini i ostavljaju veliki prazni prostor na podnici između stražnjih kotača.
“Da budem savršeno iskren, nisam proveo previše vremena gledajući druge bolide”, rekao je Elliott.
“Pokušavali smo popraviti svoje probleme. Dečki u tvornici rade istu stvar.”
“Vizualno najrazličitija stvar su bočne stranice koje je dizajnirao Red Bull, izgledaju zanimljivo, pogledat ćemo ih i razmisliti o tome.”
“Postoje različiti koncepti. Što se tiče novih pravila, potpuno smo promijenili način na koji upravljamo turbulentnom zračnom strujom s prednjih kotača, to je napravljeno kako bi bilo bolje za pretjecanja, da ne možemo previše optimizirati i kontrolirati zračnu struju s guma koja onda završi iza bolida.”
“A različite momčadi odlučile su se za različite pristupe tom zadatku, neki su se odlučili za široku karoseriju, pokušavajući kontrolirati zračnu struju s guma na taj način.”
“Mi smo se odlučili za uže rješenje i bolid smo upakirali tako da to možemo učiniti.”
“Realnost je takva da će bolidi puno evoluirati od sada pa do prve utrke i vidjet ćete još različitih rješenja. Što se tiče detalja oko aerodinamike, većina vjerojatno ima veze s kontroliranjem turbulencija s prednjih guma.”