Ferrarijev F1 šef Mattia Binotto kaže da će njihov novi bolid F1-75 na drugom testu u Bahrainu pojaviti u više manje istom izdanju kao i na prvom testu u Barceloni kako bi prvo što bolje razumjeli njegov potencijal, a onda krenuli s testiranjem poboljšanja za još više performansi.
Momčadi su prošloga tjedna odradile prvi predsezonski test s novom generacijom F1 bolida, a Ferrari je imao vrlo pozitivan test s najviše krugova od svih momčadi i dobrim vremenima po krugu, donosi MAXF1.net.
S obzirom na veliku promjenu tehničkoga pravilnika očekuje se snažan razvojni tempo svih momčadi kako budu otkrivali najučinkovitije načine za pronalazak performansi i kako bude sve više informacija o tome koja rješenja imaju najviše potencijala.
Mnoge momčadi imale su problema s poskakivanjem na startno ciljnom pravcu, koje je uzrokovano struganjem bolida po tlu uslijed velikoga downforcea što dovodi do nagloga zastoja zračne struje i gubitka downforcea nakon čega se bolid podigne od tla i ponovno spusti i tako u krug.
Ferrari je također imao velikih problema s ovim fenomenom, ali su izjavili da su pronašli rješenje i da im to ne predstavlja zabrinutost i da je glavni fokus što bolje razumjeti novi bolid i način na koji ga treba voziti.
“Bolid neće biti puno drukčiji u odnosu na ono što imamo,” rekao je Binotto za bolid koji će donijeti na test u Bahrainu 10.3.
“Mislim da će prvi korak za nas biti optimizacija onoga što imamo. I dalje smo daleko od najboljih performansi, ne samo zato jer smo vozili s puno goriva i ne s najboljim načinom rada motora nego i jednostavno zato što je puno toga za izvući iz samoga bolida.”
“Više smo usredotočeni na to, ne samo po pitanju inženjerskih postavki, nego i po pitanju vozačkoga stila i samih vozača. Tako da ćemo pričekati, vidjet ćemo što će drugi donijeti.”
“Naravno, mi u Ferrariju uvijek smo zabrinuti poboljšanjima koja donose naši suparnici. I prilično sam siguran da će dotad biti jako, jako snažni.”
Jedna od glavnih stvari koje momčadi provjeravaju na prvom testu novih bolida je korelacija podataka iz računalnih simulacija i testiranja u zračnom tunelu s podacima koje pokazuju senzori na stazi, a Ferrari je zadovoljan s količinom skupljenih podataka, što je ključno za sva buduća poboljšanja.
“Ono što je važno od prvoga dana je to što skupljamo podatke jer su ovi bolidi tako drukčiji i prvi cilj je pokušati naučiti što više o njima,” rekao je Binotto.
“Cilj je bio mapirati bolid u svim uvjetima i pokušati shvatiti korelacije sa zračnim tunelom i simulatorom. Zasad smo skupili puno podataka, a korelacija će biti izazov idućih dana u Maranellu.”
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!